Çok sevince herkes gidiyor ben nasıl az sevebilirim?

Elimde değil, çok sevmek kabahat olmuş, değer vermek suç olmuş, ben bu düzene uyamadım, uymak da istemiyorum..

İçimin yorulduğunu hissediyordum🖤
İçimin yorulduğunu hissediyordum🖤

Şairin çok güzel bir sözü var, diyor ki : İçini açmaman gereken insanlara çiçek açmışsın. Onlarda kırmışlar seni 🍃🍂.. #inci

Gelip de geçme gönül kapımdan, Yürek bu Nar da açar 🌼🏵

Çok sevince herkes gidiyor ben nasıl az sevebilirim?
Cevapla