Artık hayattan zevk almıyorum?

Cidden ne yapacağımı bilmiyorum. En yakın arkadaşlarımla bile konuşasım gelmiyor. Tamamen hayattan bıkmış gibiyim, kendimi işe yaramaz bomboş biri gibi hissediyorum. Hiç bir şey yapasım gelmiyor doğru düzgün. İnsanlarla sohbet ederken bile sıkılıyorum ve insanlardan tiksinmeye başlıyorum. Eskiden neşeli neşeli konuştuğum arkadaşlarımla şimdi istesem bile öyle konuşamıyorum. Psikoloğa gitmek istiyorum ama ailem geri kafalı olduğu için öyle şeylere kızıyor. Lütfen birisi yardım etsin bana delirmek üzereyim.

Artık hayattan zevk almıyorum?
Cevapla