Evden çıkınca kapatıp gelince açarsam acaba çalışabilir mi 😂😂😂

Evden çıkınca kapatıp gelince açarsam acaba çalışabilir mi 😂😂😂

Ben haricimde tüm kadınlara ve kızlara karşı perde değil duvar hatta lazer şifre öreyim ben.
😂😂😂 aa ben 😄
😂😂
Teşekkürler 😃💙
Sonuna kadar destekliyorum 😄
☺️☺️
Erkeğin tesettürü göz kapağıdır. bir şey çekmeme gerek olmamalı iradeli adama
Yahu orası öyle de hani şurda da keşke tutup çeksem diyecek bi yerde vardır 😄
Valla yok bi düşündüm de 😂😂 benim içim aşırı rahat
Bazı düğünlerde, sahillerde bizim bile gözümüz kayıyor, orada da mı olmasın 😄
Olmasın ya ciddiyim bak. Ama hadi güzel hatırın için plaj diyorum
😂😂 çok sağol
Cevap
9Cevap
Ben sevgilimin ya da eşimin gözüne perde çekmem tabi ki de.. yani sevdiğim kadına tüm kalbimle güvenirim zaten.
Biz güvenmiyoz mu barış aaa ona güvenirim de dışardaki kadınlar çok tekinsiz 😂😂
Zaten önemli olan eşin bakmaması. :D :D insanların gözlerini nasıl bağlayalım ha tabi gerektiği şekilde uyarırız
Öyle bir bağlarım kördüğüm oluverir 😄
Eline sağlık :D
😂😂
İstediği yeri görebilir. Problem yok benim için.
Some güvensiz, ruh hastası, paranoyak kadın problems... Yazık...
😂😂😂 teşekkürler
Rica ederim. Kendin için sorduysan da, gerçek bu, maalesef 🤣
Maaleseflik bir durum yok kim neyi nasıl hissediyorsa
Biz erkekler, geçmişte aldatılmış olmalarının yarattığı güvensizliğin faturasını bize çıkartan, ağzımızla kuş tutsak yaranamadığımız kadınlardan soğuyoruz. Bunu öğrenmiş olmanız lazım.
Neden 😒
Çünkü işte öyle.
Çok mantıklı. Teşekkürler
Rica ederim. Ne demek.
Onun gözüne perde beni gördüğü an çekildi o günden beri benden başkasına kör 😎
Vay be
Hayatım boyunca hiç sevgilim olmadı olduğu zaman düşünüyorum ,😅
Benden varken açık kalabilir sadece.. 😄
Gözündeki perdeyi aç da yaz 😄 kelime bütünü olmamış
Yeni uyandım sayılır, zaten göremiyordum.. 😄
Şaşı kalacaksın yazık
Yazık değil mi bu gözlere.. :/
Yazık mı? I-ııı sanmam.
Vijdonsuz.. 😄
Yazmayı da bilmiyo. Bence gözleri at gitsin
Kurban ol.. 😏
Peh, kör gözüne mi?
Uzağı görmekte problemlerim var evet.. :/
Yakını da göremiyosun artık bence kabullen
Yakından kurt gibiyim.. 😄
Bence sen sana atılan resimleri bile analiz edemezsin. Gözler gitmiş
Deneyelim.. 😄
Deneme başarız. Yemedim 😄
Benden çok seveceği her şeyde çekerdim
Cok mu kiskancsin. :)
Sevdiğim insana böyle bir şey yapmazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar