
Hepsinde güçlüyüm iyi saklarım, kafa rahat 😃

Hepsinde güçlüyüm iyi saklarım, kafa rahat 😃
Ben hiçbir duygumu saklayamam bilmiyorum burcumdanmidir nedendir. rol yapamıyorum uzulunce gizliyemiyorum o gün diyelimki aynaya baktım beğenmedim yani aniden kriz geçirir etrafındakilere de derim bu gün çok kötü görünüyorum diye egerki beğenmiyorsan da saklamam herkesle paylaşırım bana göre insanlar nekadar acımasız olursa olsun sen korkmadan yasaya biliyorsan ozaman sen güçlüsün ama korkarak yaşıyorsan bu benle dalga geçer şu benle alay eder sen korkak sındır. neden gizliyimki duygularımı ifade etmek varken insanlardan mı korkcam onlar benden korksun diyerekten yaşayan çok rahat bir piskoloji ye sahibim genelde de piskologlar derki içinizde yasattiginiz her korku sizi güçsüz kılar diye
Ben çok s@lak biriyim. elimde hıyar var diyene tuzu alıp koşarak gidiyorum. Bu huyumu değiştiremedim gitti. İnsanların ne denli iki yüzlü, fesat, menfaatperest olduklarını biliyorum işte. ama belki bu sefer iyisi denk gelir diyorum ama nafile
Ben samimi olduğum kişilere karşı duygularımı istesem de saklayamam çünkü o an duygusal olurum. yani olumlu ya da olumsuz belli olur duygularım. ama tanımadığım insanlara karşı saklayabilirim. mesela mutsuzken bunu belli etmemeyi denerim.
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğun gibi ol derler ya, bundan birini sectigin zaman kafan daha rahat olur yine saklamak zorunda kalmazsın.
Saklamanın verdiği vicdanıda yaşamazsın.
Cevap
41Cevap
Duygularımı saklama gereği duymuyorum çünkü duygularım beni güçsüz kılmıyor.
Sinirlerimi saklayamam bir şey varken yok diyemem 😃
Ben sır gibi insanim, kimseye duygularimi göstermem. Sadece sevdiğim insanlar sevgimi gösteririm. Ama bir problemim olsun, kötü olim, kimse anlamaz. Icimde yasiyorum her seyi
Ben duşa giriyorum ama hayatıma başka biriyle devam edicem herkes bilsin takıntı olmadığımı cahil insanlara yüreğimi koydum onlar ise boş yaptılar
Olumlu olanlar; Aşk, sevgi ve merhamet.
Olumsuz olanlar; Alınganlık ve kırılganlık (korkunç ikili)
Sinirli halimi her ne kadar saklamaya çalışsam da bi yerden fire veriyorum gerisinde problem yok.
Her duygumu. Odada kavga edip çıkayım, dışarda kahkahalar atabilirim. Özellikle de negatif duygularımı kimse anlayamaz ki zaafiyet oluşmasın.
Baya zayıfım duyguları saklamakta.
Aşkım, nefretim, korkum, öfkem, mutluluğum, mutsuzluğum yüzümde FullHD olarak görülebilir.
Duygularımı saklama konusunda pek başarılı olduğumu söyleyemem ama bu sefer de inandırıcı gelmiyor. Ben yine de hissettiklerimi söylerim...
Sevdiğim insanlara olan duygularımı saklamada sıfır başarılıyım.
Karşımda ki kişiye göre tamamen değişen bir durum bu ya. Güvendiğim biri ise saklama duygum pek yok
Ketum bir yapım var. Ama öfke duygusunu bastırdığım söylenemez.
Saklamam ne varsa içimde söylerim zaten ne söylüyorsakta faydasını görmüyoruz..
Genelde saklama ihtiyacı duymuyorum ama gerektiğinde zorlandığım öfkem tabi ki.
Karsimdaki insana tutulma duygusu
O konuda zayifim
Bence insan en çok sevincini saklayamaz üzüntümüzu öyle böyle belli etmemeyi öğreniyoruz. Yoksa duş alırken ağlayanlar sakalamsa giden suyun duştan çok göz yaşı olduğunu bilirdi, insanlar...
Heyecan olabilir
Hepsinde hiç birinide
Sevinçlerimi saklıyamam gözlerim ışıldar
Sinilenince mallesef.
Aşık olsam saklayamam mesela
İçim dışım bir gizleyemem ne yazık ki.
İçimde saklamam hiç biseyi direk söylerim
Öfkeyi saklamayı beceremiyorum.
Aşk 😬 Öksürük gibi zor saklıyorum
Cok zor öfkelenirim..
Hepsini saklaya biliyorum. Gr zorluk çekmiyorum
her duygumu saklayabilirim
genelde iyi saklarım duygularımı
Sinir dışında saklarım her duygumu
Ben saklayamıyorum açıkçası çok dürüstüm,
Sinir ve kıskançlık duygumu baskılayamam
Sherlock Holmes gibiyim.
İnsani duygularımı.
Saklamaya gerek duymuyorum neyse o
İstek, cinsel arzu
kıskançlığım asla kontrol edemiyorum
merhamet vicdan..
Öfkemi.
Kimse ne hissettiğimi anlayamaz
Saklamam
Sevgi
Öfke. Sinirlendiğim zaman çok anlaşılır
Sinir
Her duygumu saklarım
Sevgimi iyi saklarım
Üzüntülerimi
arzumu
Özlemlerim
Mutlulugumu
Açlık
Öfkemi
Her duygumu saklayabilirim
Söyleyemem 😀
Hepsinde güçlüyüm.
Sinir
Niye saklim.
Güçlüyüm 😕
Acıkma
Öfke.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?