Merhabalar erkeğim ama kendimi kadın gibi hissediyorum çünkü herkes bana kadınmışım gibi davranıyor ve hiçbir terapi iyi gelmedi?

Arkadaşlar şöyle ben uzun süredir kendimi kadın gibi hissediyorum ve herkes de bana kadınmışım gibi davranıyor eskiden anlamıyordum ama farkına vardım ve erkekmişim gibi davranıyorum ama hiç erkek gibi hissetmiyorum toplumsal rolüme uygun olarak davranıyorum yine de fakat bu beni boğuyor kız arkadaşım oldu daha önce 2 kere fakat iyi gitmedi sanki daha çok ben onlarmışım gibi hissediyordum 2. kız arkadaşım ise aşırı maskulendi zaten ve nefret ettim yani bende yanlış olan nedir anlamıyorum kadın olsam çok güzel olurdum diye düşünüyorum ama korkularım var eğer benzer süreçten geçmiş biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim yazıyı erkeklere de açtım çünkü ben her görüşe saygı duyan bir insanım sadece siz de aynı şekilde saygılı cevaplarsanız sevinirim çünkü hepimiz insanız her ne kadar dindar olmasam da bir yaratıcının varlığına inanıyorum ve hepimiz aynı yaratıcıdan yaratıldığımız için aslında doğuştan eşitiz o yüzden saygılı yorumlar bekliyorum çünkü bu hislere sahip olmak elimde değil istemsizce geliyor ve güzel aslında ama beni korkutuyor biraz ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?

Merhabalar erkeğim ama kendimi kadın gibi hissediyorum çünkü herkes bana kadınmışım gibi davranıyor ve hiçbir terapi iyi gelmedi?
Cevapla