İçinden çıkamadığın bir durumdan birine bahsetmek istiyorsun. İlk kime gidersin?

Var mı sözünü dinlediğiniz, yol göstereniz... yoksa her şey olacağına varıyor nasıl olsa diyip, bekleyenlerden misiniz?

Hayatın güzellikleri tartışılırken ben hep senden bahsedeceğim 🖤
Hayatın güzellikleri tartışılırken ben hep senden bahsedeceğim 🖤

Kırıp dökmeye gerek yokmuş, sessizce kabullenip devam etmeyi öğrenmek gerekirmiş. Olmuyorsa zorlamanın anlamı yokmuş. Tek taraflı çabayla insan ilişkisi yürümezmiş. Bazı şeyler o an anlamlıymış, kaçırınca geriye dönmek imkansızmış ve zaman ayırmak çok kıymetliymiş, öğrendim..

Siz, neyi geç öğrendiğiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Günün sorusu 🥳Cevap veren herkese teşekkür ederim ❣
İçinden çıkamadığın bir durumdan birine bahsetmek istiyorsun. İlk kime gidersin?
Cevapla