Ben kışı seçerdim, mantık yürüterekte şu sonuca varıyorum. Yaz kurak mevsimdir kuraklık demek barajlarda su kalmaması ve canlılar için tehdit anlamına geliyor.
Kış
Yaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben kışı seçerdim, mantık yürüterekte şu sonuca varıyorum. Yaz kurak mevsimdir kuraklık demek barajlarda su kalmaması ve canlılar için tehdit anlamına geliyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kesinlikle yaz üşüme derdin yok doğalgaz faturası yok akşam çık dışarı heryer hareketli kışın her şey kısıtlı lahana gibi üstüste giyin üzerine bide üşütüp hasta ol eziyette bşka bir şey değil işkence ya resmen kış ! bla bla bla bir sürü eksi yazın deniz kum güneş plajlar beachler missss
Bu soruyu kışın sorsanız ankette yaz kazanır. İnsan oğlu elindekinden her zaman şikayet ediyor..
Kış soğuk kar ısınma sorunu yiyecek içecek sorunları Yaz ın sıcak tan başka sorun yok
Geniş, ve detaylı bir bakış açın yok.
Neden ilkbahar yok şıklarda😄 Ben ilkbahar diyorum 😄😄
Yaz kış demeden üşüyorum
Bari üşüdüğüme değsin kışı seçeyim
Başka mevsim yokmu sizin oralarda?
Var, varda adminler sağolsun soru başlığını değiştirmiş, yoksa soruda sadece iki mevsimden birini seçecek olsaydınız cümlesi vardı.
dünyada 4 mevsim yaşanabilirken neden 2 ile yetinelim? soru temelden hatalı iyi ki sen sınavlara soru hazırlamıyorsun
Ben soğuk severim haliyle kış tabiki 🥰🥰
Abi kesinlikle sonbahar🖤❤️🔥
Son bahar🍂
Kış Mevsimi
Kış nett
Elbette kış ❄️
Sonbahar🍁🍂i
Sonbahar en iyisi