Bir seçim yapıp sonsuza kadar o mevsimi yaşayacak olsanız, tercihiniz ne olurdu?

Ben kışı seçerdim, mantık yürüterekte şu sonuca varıyorum. Yaz kurak mevsimdir kuraklık demek barajlarda su kalmaması ve canlılar için tehdit anlamına geliyor.

Kış
Yaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir seçim yapıp sonsuza kadar o mevsimi yaşayacak olsanız, tercihiniz ne olurdu?
Cevapla