"Gözümle görmeseydim inanmazdım" dediğiniz bir şey var mı?

"Gözümle görmeseydim inanmazdım" dediğiniz bir şey var mı?

Hayır öyle şeyler yok. yani düşündüm ama bulamadım. beni hiç bir şey şaşırtmıyor artık. hiç abartmıyorum yarın uzaylılar gelse ya da bir insan çıkıp ben süpermanim süper güçlerim falan var dese şaşırmam.
Lisede bir pastane de çıraklık yaparken. Ustam kırık kolundaki alçıyı 1. Hafya da beni yavaşlatıyor diye çıkarıp 250 derecelik fırın tepsilerini eldivensiz çıplak elle tuttuğuna şahit olmuştum. 🤯
Şu video aklıma geldi :D
https://www.youtube.com/shorts/jQy4bIilaeY
İşte cesaret işte feraset işte asalet 😂😂
el gittiğinde görürüm o cesareti feraseti ve asaleti :D
Bu arada gözümle görmesem inanmam dediğim bir başka konu. Senin aşırı samimi olduğun bir arkadaşın vardı. Onu takip etmiyorsun artık. Şaşırdım.
kimmiş o :))) gözlerinle görmeseydin inanmayacak kadar şaşırmış olamazsın herhalde :)))
Ben o kişiyle sevgiliydim. Ve seninle samimi olmasını kıskanıyordum 😂😂. Aranızdan su sızmazdı. Takipleşmediğinizi görünce afalladım djdjjd
Yeniden onunla konuşmaya başladık da. Şimdi stalklar beni. Görür falan diye gizlendim dhhdjd
hahaha kimden bahsediyorsun hala anlamadım :D stalklarsa stalklasın niye bu kadar tırstın :D
Cevap
1Cevap
Hayır yok. Kolay inanıyorum çünkü her şey mümkün..
bütün olasılıklara açığım diyorsun yani
Evet😅
Bu genelde olaylara geniş yelpazeden bakabilen insanların özelliğidir. Hatta profilimde Sherlock Holmes karakterinin güzel bir sözü vardır. "İmkansız olanı elediğinde, her ne kadar olasılık dışı gibi görünse de, elinde kalan gerçeğin ta kendisidir."
Oğluma göre benim kadar entelektüel ve her şeye geniş çerçeveden bakabilen insan sayisi cok azmis ve korumaya alinmaliymişiz😅 avrupada dahi benim baktığım çerçeveden bakabilen insan yokmuş 🤣🤣
Bu aradan kendimi övdüm REKLAMALAR🤣🤣
Ürün yerleştirme diyorum ben ona :P teknik olarak oğlun övmüş oluyor :P hadi kurtarayım seni :D
Evet evet aynen😄👍
🤣🤣👍
Var, hayatımdan çıkıp gitmiş bazı insanlar düşündürüyor bunu.
neden o. O
Konu uzar. :)
vay arkadaş soruya tek bir kişi cevap verdi o da tam cevap vermedi :D
shajah en önemli şahsiyet görüş yapmış 🤪
hahhaha kim demiş en önemli şahsiyet diye :D
Ben dedim 🥹
aferin iyi halt yedin :D
Uzaaa
beni benim sorumdan mı kovuyorsun :o
Öyle oldu biraz 🙄
Biraz mı 🤣 neydi o atasözü arsız hırsız 🤪
Bilmiyorum öyle bir atasözü 🥹
Arsız hırsız ev sahibini kovarmis hiç mi duymadın 😱
Hiç duymadım 😃
Duymuşsundur da işine gelmemiştir 🤣
Yiooo 😃
Uygulamalı olarak öğrendin 🤪
Ezan sesi eşliğinde gelen fotoları görmesem inanmazdım ahahahhahdsh
Hahhaha layn 🤣 güldürme beni 🤣
74 mü yok ya o kadar yaşamayı düşünmüyorum elim ayağım tutuyorken giderim
Olursa ani olur sürpriz yaparım 🤪
İrmik helvası mis gibi özel yaptirtacagim 🤣 ama bizde tatlı dağıtılmaz yemek yedirilir 🤔
Genelde çorba et pilav sebze yemeği olur 🤔
Bana olmayacak 🤪
O esnada ben yatıyor olacağım
Belki cehenneme giderim 😱
Ortam yanıyor 🤪
Buranın kışı var ama bir öyle düşün 🤪
Artık yok 🤣 gece de gündüz de çok sıcağı var 🤣
Çok yüksek mertebelere gelmiş insanların cahil kalmış olabileceğini gözümle görmesem inanmazdım 😬
Evet var çok şey var yani.
anlat bakalım dinliyorum
Gözümle görmeden hiçbişeye inanmam😂
Güzelliğim 😄
Mütevaziligim demek istedin sanırım 🤪
Sıkıldım mütevazı olmaktan 😅
Sebep 🤣
Ufo 😂🤣
Gözünle UFO mu gördün 🤣
Hee mi bu KS seni çok bozdu 🤣 nerede gördün 🤔 Avusturya'nin hangi bölgesinde 😱
UFO olduğuna emin misin peki 🤔
İnanmadım demedim UFO olduğuna emin misin net gördün mü ışık mi gördün nereden bileyim :)))
Yer çekimi kuvvetini de görmüyorum ama inanıyorum 🤔 illa görmek mi lazım 🤔 nereden biliyorsun görmediğimi 😱 belki alien gördüm 😱
Sorumda görmediğimi söylemedim 🤔 ama neyse 😏
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?