ben hiç görmediğim sadece ortamda adı geçse bile hissediyorum enerjisini, gördüğüm de zaten kötüyse asla ısınamıyorum.. sizde öyle misiniz?
zor tanırım
insan sarrafıyım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben hiç görmediğim sadece ortamda adı geçse bile hissediyorum enerjisini, gördüğüm de zaten kötüyse asla ısınamıyorum.. sizde öyle misiniz?
kişiye göre değişir
Cevap
4Cevap
Evet insanları çok iyi anlıyorum
40 yıla yakın ve 40 ı aşkın ülkede projeler yaptım. her çalıştığım yerde 1500-3000 kişi çalıştı.
tanımadığım ırkta renkte insan kalmadı. %100 olmasa da %95 tanırım insanı.
Maaşallah dediğimiz 3 gün yaşamıyor. Bu devirde kimseyi tanımamıyorsun
Nerde çürük işe yaramaz onu buluyorum.
İnsan sandıklarım iki yüzlü çıktı hep
Satrafın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?