Bana aşık olunması için kötü biri mi olmam gerekiyor?

Karşı tarafı dinlerim buluşunca, gün içinde mesaj atarım ilgilendigimi gösteririm.

Aşırı uzun mesajlaşmam, genelde 3-5 metinle bitiririm.

Buluşmadan sonra tekrar buluşsam da kıymet görmüyorum hiç.

Yani arabada hareketli şarkılar falan da açarım, kızı dinlerim bir şey anlatınca, gerektiğinde eleştiri de yapar gerektiğinde "güzel yapmışsın" derim.

Ama bu kadınlara yetmiyor. Kadınlar kötüyü adam etme derdine giriyor sanki. Ben karakterimi değiştirmeli miyim? Kötü bir adam olup kızlara soğuk mu davranmalıyım?

Bana aşık olunması için kötü biri mi olmam gerekiyor?
Cevapla