Son zamanlarda en çok nelerden keyif alıyorsun?

Kız arkadaşlarımla vakit geçirmek ve sabahlara kadar eğlenip erkekleri duvardan duvara vurup sonra canım aşkım yaaa demek son zamanlardaki en büyük keyfim...
#DeliMavi
14 Ağustos 2023
Son zamanlarda en çok nelerden keyif alıyorsun?

Kız arkadaşlarımla vakit geçirmek ve sabahlara kadar eğlenip erkekleri duvardan duvara vurup sonra canım aşkım yaaa demek son zamanlardaki en büyük keyfim...
#DeliMavi
14 Ağustos 2023
Son zamanlarda şarkı dinlemekten ve film izlemekten keyif alıyorum özellikle de şarkı son zamanlarda çok yaptığım bir aktivite genelde sevdiğim şarkılar bana huzur veriyor dinlerken de kendimi hayallere kaptırıyorum. bir de kahve içmek ve oyun oynamak var bunlar da bana iyi geliyor can sıkıntıma özellikle de. zaten sıcak havalarda insanın canı pek bir şey yapmak istemiyor.
Künefe yemekten :D
Ahhh o künefe ahh😂😂😂
Tabiii yaaaa 😅
Bana bir şey oldu ne oldu bilmiyorum ama iyi ki oldu. Daha sağlıklı besleniyorum, her gün yürüyüş yapıyorum, kahve bağımlısı oldum bir de. Kendimi hem iyi hem kötü hissediyorum. He müziği unutmayalım onun yeri ayrı. Duygu karmaşasından sonra bana bir yenilenme geldi bunun sayesinde müziktir spordur büyük keyif alıyorum.
Genellikle keyif aldığım şeyler benim alışkanlığım haline gelmiştir. Yürümek, arkadaşlarla sohbet, çalışmak, bazen bir şeyler karalamak, evcillerimle vakit geçirmek, ailemle zaman geçirmek, okumak, film izlemek bla bla bla..
Cevap
35Cevap
Son zamanlarda iş ilanlarına bakmak aşırı keyif veriyor. Hayatımın değişme evresinde olduğumu hissediyorum.
İç açıcı ilanlar var mı?
Evet, onu düşünememişim. Yurtiçinde iş ilanı bakmak kölelik şartlarını dinlemek gibidir, çalışmak zorunda kalan arkadaşlar için zor bir dönem.
Sizin meslek ne?
Bölüm diyeyim o zaman
Ülkenin en değerli mesleği 😀 Acı ama hademe kadar değerin yok bu coğrafyada…
Ben fizik öğretmenliğini 2. Sınıfın sonunda bırakmıştım. Benden diferansiyel denklemleri, kuantum fiziğini yalayıp yutmam isteniyor, atamam bile yok dedim hocalara, bıraktım. Zaten atansamda yapamazmışım
Her zaman keyif aldığım şeylerden keyif almaya devam eden ben. 😅 yeni bir şey yok
Hiçbir şeyden keyif alamıyorum, sıcaklar mahvetti...
En çok gezmekten keyif alıyorum bu aralar
Son zamanlarda diretmeden her şeyi hayatın akışına bırakmaktan keyif alıyorum çünkü daha az stres oluyor
Önceden elimden bir şey düştüğü zaman tornavida mesela kızardım neden düşüyorsun falan
Sonra dedim ki sorun tornavida da veya bize hizmet eden cansız varlıklarda değil kendim yorulmuşum ve dikkatim dağıldığı için birşeyler ters gidiyor 😂😂
Keyifsizim öyle keyif alacak bir şey de yok etrafta , daha da dibe gidiyorum gibi 💁🏻♀️havada berbat, sicak ama kapalı
Bence havalarin etkisi bu
Son birkaç gündür hiç bir şeyden keyif alamıyorum..
Ben şu an en çok burada olmaktan keyif alıyorum burası ruhuma çok iyi geliyor akrabalardan uzak kendimi en özgür ve rahat hissettiğim yer burası ve burada sizlerle olmaktan çok keyif alıyorum ve yorumlarda çok eğleniyorum diyebilirim 💙💙💙
kitap okumaktan cok zevk aliyorum telefonumdan bilgisayarimdan felan. Ozellikle son zamanlarda yeni bi kitaba basladim. Bayıldım. devam ediyorum okumaya. Ha bir de dizi izliyorum (TVD) bunlari yaparken keyif aliyorum. Birde motor videolari izliyorum. Ilerde motor almayi dusunuyorum. asigim asik
Uzun süredir hiç bir şeyden keyif alamıyorum.. azıcık alayım dediğimde sürekli ağlama haline giriyordum.. bu geçsin bana kâfi.. keyif almaktan çoktan geçtim.
Son zamanlar evde klima serinliğiyle film izlemekten çok keyif alıyorum. O kadar bazen odadan çıkmak istemiyorum.
Diyetten keyif alıyorum 1 ayda 10 kilo verdim şimdi ikinci aydayım bu ay büyük ihtimalle 6-7 kilo veririm diye düşünüyorum.
Yüzmek… 1 aydır su kuşuyum resmen. Beyaz tenim sıfır güneşlenme sadece deniz ile bronzu geçip siyaha döndü resmen:)
Muzik dinlemekten
Sevdiklerimle vakit geçirmekten
Film izlemekten herseyden aslinda cok sukur kotu olmak icin sebeb yok
Merhaba,
Fon müziği dinlemek, şarkı söylemek, sigara içmek, @KızlarSoruyor da takılmak, soru sormak, görüş paylaşmak ve etkileşim! 😍
Dizi izlemekten, veya telefonumda vakit geçirip yürüyüş yapmaktan.
Dans... Yeni eğitim sezonu hazır başlarken herkese tavsiye ediyorum.
Çalışmaktan başka bir şey yapmadığım için max. yemek yemek falan :D
Şu sıralar yeni şeyler öğrenmekten ve çalışmaktan keyif alıyorum
Uğraşmaktan, keyif de denmez ama sıkıntım unutuluyor
Son zamanlarda keyif veren bişey yok tatsız tutsuz geçiyor
Yazın gezilecek güzel yerleri gezmekten keyif alıyorum
Gezmek, dolanmak haftasonunu sevdiğim insanlarla geçirmek en çok keyif aldığım şeyler.
Muhabbetini uykuya tercih edeceğim birini bulmak bana keyif veriyor son zamanlarda
Buraya dönüp hasret gidermek ve spor yaptiktan sonra melisa çayı içmek.
Yüksek ses müzik, dingin bir sürüş eşliğinde. Yolun tadını çıkara çıkara.
Arkadaşlarımla sohbet, film izlemek ve kitap okumaktan inanılmaz keyif alıyorum.
Uzun aradan sonra, kısa da olsa kavuşmanın heyecanı var.
😃
Uzun uzun sohbetler etmekten bir başka keyif alıyorum nedense son zamanlarda
Halısaha maçlarımı çok özlüyorum ya çok
Aha bir piskopat daha söz kizlarin biz erkeklerle alıp weremedigi nedir acaba 🤣
Dizi izlemek dışında hiçbir farklı aktivitem yok. Hayat tatil için vakit bırakmıyor
Yemek yapmak. Sabah erken ormanda yürüyüş. Tom cruise filmleri seyretmek. Erkekleri oldugu gibi kabullenmek. Çok konusan hemcinslerimden uzak durmak gibi gibi...
Denizde ve havuzda yüzmekten, güneşlenmekten.
Balkonda uyumaktan..
Üşüyorum resmen..
Back stabber arkadaşlarımı yarı yolda bırakmaktan
Bekar misiniz? Evli biri sabahlara dek kız arkadaşları ile napacak ki zira
Evliyim 25 yıllık ve bu kız arkadaşlarımla olmama mani degil
Sabahlara dek olmak da tuhaf. Eşiniz hiç mi rahatsız olmuyor
Neden olsun? Kiminle olduğum belli nerede olduğum belli
Ben nerede kiminle olduğunuz belli değil yanlış işler pesindesiniz demedim ki. Eşimin özellikle geceleri arkadaşıyla takılması aklımın sürekli onda kalmasına sebep olabilir. Rahatsızlık verirdi bana
Her gün her gün olan bir durum değil. Bu aralar böyle denk geldi ve sıkıntı yaşamıyoruz.
Ha anladım. Sık değilse tolere edilebilir bir durum. Arkadaşınız kaç yaşında? Genç mi yaşıt mısınız
Bu arada zevk aldığım şey detaylar. Soruya cevaben detaya iniyorum 😂😂
Deliler gibi dans etmekten... 💃💃🌸
Kitap okurken kahve içmekten keyif alırım
Bu sıcak havada su içmek.
Insanlarin olmadigi herseyden desem...
Evde yatıp film izlemekten
Dizi izlemekten.🙂
Gezmekten dolaşmaktann
Kışa göre daha geç kalkmak
Uzun yürüyüşlerim.. 1 saaten 2 saate çıkardım
İşlerimden ve yatırımlarımdan.
Spor gezmek cinsellik evimde takılmak
Sadece yemek yemekten
hiçbir şey genelde.
Film izlemekten
Yatıp hayal kurmaktan
Kahve dışında hiçbir şey keyif vermiyor sanırım
Arkadaşlarımla buluşmaktan.
Burada soru cevaplamaktan keyif alıyorum.
Yalnız başıma kalmaktan sanırım.
En son son dönemlerde yalnızlıktan keyif alıyorum
Kahveden ve araba kullanmaktan
tabletime bakmaktan
Şarkı dinlemekten 🎶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?