Bi yere yetişme konusunda dakik misiniz yoksa geç kalan taraf mısınız?

Ben hep bekleten tarafım bu durumdan şikayetçiyim 🥲 bu sefer herkesten önce hazırım dediğimde sona kalırım 🤣 peki ya siz

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler
Bi yere yetişme konusunda dakik misiniz yoksa geç kalan taraf mısınız?
Cevapla