Dışarıdan bakınca, kendinizi iyi mi yoksa kötü bir insan olarak mı görüyorsunuz? Eğer öyleyse neden?

Dışarıdan bakınca, kendinizi iyi mi yoksa kötü bir insan olarak mı görüyorsunuz? Eğer öyleyse neden?
Iyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dışarıdan bakınca, kendinizi iyi mi yoksa kötü bir insan olarak mı görüyorsunuz? Eğer öyleyse neden?
Cevapla