
Iyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İyii bir insan gibi görünüyom bence öyleyim
Teşekkür ederim yorumunuz için, ne kadar güzel böyle düşünmek
🙃🙃nedemek ne kadar nazikçe ben teşekkür ederim
🙂
Cevap
1Cevap
ne iyi ne kötü herkese hak ettiği gibi davranıyorum
İyi bir insanım maalesef
Neden maalesef? Kötü bir insan olmayi mi istersin?
Olabilirdi az bişi hsjs
Okadar küçücük kötülük vardır illaki içinizde 😅
Vardır : )
İyi bir insan olarak görüyorum.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Çok güzel bir şey bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar