Ben yemek yemeyi herşeye tercih ederim. Çok zevk alıyorum yemekten😂😂

Uyku
Yemek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben yemek yemeyi herşeye tercih ederim. Çok zevk alıyorum yemekten😂😂

Uykucu biri değilim uykuyla aram hiç iyi olmadı ama yemek yemek büyük bir zevk benim için 😅
Aynaya mı baktım az önce 😂😂
😂😂😂
Teşekkürler 😄
Bir lokma da benim için at ağzına 😂😂 rica ederim 😇
Yemek…
Acıktım ya ne yesek 😂
Ismarla bir şey
Tekliflere açığım 😂 ısmarlamak sorun değil 😂
Teşekkürler 💫
Cevap
23Cevap
Tabikide uykuyu çok severim 😴
Bubaralar ikisini de sevmiyorum.
Uykuyu çünkü hem açlık hem uykusuzluk aynı anda olsa uykusuzluktan dolayı yemek yiyemiyorum yiyesimde gelmiyor zaten
Yerken uyuma falan da meşhur
Yemek yemek harika bişey. Ama sonra o kalorilere yakmaya uğraşmak çok sinir bozucu 😂
Bir şekilde yakışır gider ya boş ver 😂
Yakılır yazdım ben aslında 😂
Çok uykuyu sevmem ama uyumazsam yemek yerim, o zaman da gereksiz kilo alırım. En iyisi uyuyayım.
Bende sevmem yerim ama kilo almıyorum bi sıkıntım var 😂
Oha lan çoğu kişi uykuyu seçmiş inanmiyorum o tatlı böreklere çöreklere ihanettir bu😠
Onlar yemesin hak etmediler sen ye hepsini 😂
Hih kendileri bilir ben zevkle yerim
Afiyetler olsun ben vermiyorum onlara rahat ol sen 😂
Saolasın
Uykuyu aslında sevmem ama çok uyuyorum. Yemek yemeyi çok severim ama az yerim. :(
Neden böylesine terssin peki 🤔😂
Çok yemek kilo yapıyor, uyku da başımı ağrıtıyor.
Arada şımart kendini boş ver kaç kere gelcez dünyaya 😂
Uyku süper bir şey ya. Her türlü siniri, stresi ve yorgunluğu bitiriyorsun. Yenileniyorsun, enerji depoluyorsun.
Uyku daha keyif verici ama o anı da kayıp zaman olarak görüyorum çogu zaman :(
Benim dalıp gitmelerim meşhur, uyku uyumak kadar tatlı bir şey yok. Olamaz 😄
Ne çok yerim, ne çok uyurum, ikisi de ihtiyacımı karşılayacak kadar olur
Tabi ki yemek, çünkü yemek yemeyince karın gurultusundan uyku gelmiyor 😂
İkisini de çok sevmem ama seçim yapmam gerekirse uyku.
Önce yemek sonra yemek
Sonra daha çok yemek 😂😂
😂😂
Uyku. Gün içinde bile uyurum
Uyku kesinlikle
Uyumayı seviyorum ben.
Uyumadan önce yemek yemeyi 🙃
Açken yemek yemek
Uykum varken uyumak
Uyku bi tık ağır bastı
Yemeyi daha çok seviyorum
Gün boyu aç kalırım ama uykusuz kalamam
Bir boğa burcu ikisinden de vazgeçemez
Uyurgezer olsam da farkında olmadan yemek yesem 😅
Yemegggg
Acıktık beeee
Sorma beeeeeeee
Hiçbiri
Fotosentez mi yapıyorsun 😂
Anladım ne kızıyorsun 😕
😂😂
Ay ikisini de ya 😅
Kararsızlık 😂😂
Ama seçenekler ciddi rakip 😅
Kararlılığın göz yaşarttı 😂
Uyurken yemek yemeyi
Güzel bir fantezi bak 😂
yemek yemeyi
Afiyet olsun o zaman 😂
Yaşasın yemek yemek
Uyku kadar çok az güzel şey vardır.
uyku
Uyku
Yemek yemeyi
Uyku
uyku
Bedenim ruhum dinleniyor
Uyku
Uyumak
tembel birisi olarak uyku tabiki ehehehe :D
Uyurken yemek yemek 👌🏿
Uykuyu severim
Uyku
Yemek.
Yemekkkk😋
Uykuuuu
Uyku yemekten tatli
Yemek yemeyi :(
Uyku
Uyku
Uyku uuu
Uyku
Yemek yemeyi
Yemek tabiki:)
Uyku 😂😂
Uykuuu
uyku
İkiside
Şu aralar uyku.
İki sini severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar