İmanın varsa düşsen bile ayağa kalkar ve yürürsün. İmanın yoksa umudun da yoktur İmanın yoksa düştüğün yerden kalkışın da yoktu. Bütün mesele iman sahibi olup olmamak. Değilse hayatta düşmek kaçırılmaz. "Ben düşmem" diyen büyük konuşuyordur. "Ben düşmedim" diyen yalan söylüyordur...
Kendi kendime toparlamayi öğrenmek zorunda kaldığımdan beri acımı dibine kadar yaşayıp sonra devam etmeye çalışıyorum. zor oluyor açıkçası hele benim için daha bir zor sanki ama halletmeye çalışıyorum