Hayatınızda keşke yapmasaydım dediğiniz şeyler var mı? Benim var maalesef ki. Keşke insanlara derdimi anlatıp beni anlamalarını beklemeseydim ve keşke bazı insanlara gereğinden fazla değer vermeseydim...
Hayatınızda keşke yapmasaydım dediğiniz şeyler var mı?
Düşündüm de hayır hiç yok. Klişe olacak belki ama yapmamam gereken şeyler şu an beni ben yaptı. Tecrübe oldu. Bir şey canımı yakıp beni üzdüyse o şeyi yapmamayı öğrendim mesela. O yüzden keşke demiyorum iyi ki diyorum. İyi ki yapmışım da büyümüşüm.
Bu hayattaki en büyük keşkem evlenmek oldu diyebilirim zaten kocamla mi evlendim anasıyla mi evlendim bende anlamadım ki 😌 birde neden kaynanamın bu kadar piskolojik eziyetine katlandim neden sabrettim neden hep ben alttan almak ve susmak zorunda kaldım ve bu kadar kendimi değersizleştirdim neden ilk başlarda bu evliliği bitirmedim işte bunun pişmanlığını hep yaşıyorum
Bazı tercihler yapılmamalıydı ama yapıldı. Keşke demiyorum, olumlu düşünmeye çalışıyorum. Kayıplarla, keşkelerle ömür tüketmemek lazım. Hayırlısı böyleymiş.
"Oluruna varmış, zaten ne yapsan da oluruna varırmış."
🤦🏻♂️ o zaman anlatayım 😳 bu iki karınca ben onları ayırmaya çalışırken tutup bana saldırmasın mı.. 1 hafta her yerim yara bere içinde dolaştım , birinin kancası halen vücudumda 🙄