😂 siz sabahın köründe kalkıyosunuz o saat 1 de günaydııııınnn yazıyor 😄

Benden de kocaman bir günooooooooo✨
😂 siz sabahın köründe kalkıyosunuz o saat 1 de günaydııııınnn yazıyor 😄

Benden de kocaman bir günooooooooo✨
7, 8 saatten sonrası vakit kaybı gibi geliyor ben çok uyuyunca üzülüyorum bazen. Başkası da istediği kadar uyuyabilir tabiki ama tembel olmak iyi değil o yüzden içten içe kizabilirsin ya da onun adına da uzulebilirim. Ama bı şey demem kimseye.
Hayir. Erken kalkan erken yol alir derler.. Gecenlerde ailemden biri ziyaretime geldi derdini anlatiyordu. Kacta kalkiyorsun dedim saat 10 ile 12 arasi.. dedim sen ilk once sabah 6'da kalk bak hersey duzelir dedim ve gitti birdaha sesi solugu cikmadi. :)
Günaydınnnn demek isterdim ama geç kaldım 😂😂 bem çok gıcık oluyorum. Sabahın köründe kalkıp işe geliyoruz biz millet ağzını ayıra ayıra saatler sonra uyanıyor. Kölemiyiz biz be 😂
O millet benim 😂
Sen de mi Brütüs😂
En çok ben 😂😂
Sen en birincisin zaten 😂😂 ben peki 😂
Sen çalışmaya mahküm 😄
Benim yerime de yat o zaman 😂😂 bir yerden almam lazım bu uykuyu 😂
Tam konusu açılmışken bi kıvrılıp kestiriyim 😂
Sana nasıl baktığımı bi düşün gözünün önüne getir şu an 😂
Nasıl bi kem göz varsa oturamadım bile ölüyorum şu an
Benimle aranı iyi tutman gerektiğini öğrenmişsindir artık 😂😂😂
İrtibatı kesmeliyim 😄
Ah sırtım 😂😂 bir bıçak daha geldi 😂
Vallaha kem gözün böylesi hala oturamadım
Ne yapıyorsun bu kadar be 😕
Ölüyomm
Sen otur yardıma geleyim ben 😕
Olur 😂😂
Aç kapıyı aç neye geldim nereye geldim bilmesem de sen otur artık 😂
Vefakar ve de cefakar 😄 helal
İşte cesaret işte feraset işte ben 😂😂😂😂
Sağol 😄
Cevap
21Cevap
Günaydın. hayır gıcık olmuyorum. ama çok geç yatıp erken kalkıp buna rağmen enerjik olanların yerinde olmak isterdim.
Gıcık oluyorum tek gıcık olduğum şey yiyip kilo almayan kişiler 🤷
İstesem ben de uyurum o saatlere kadar ama mal olduğum için sabahın köründe uyanıyorum
Estağfurullah 😄
Kimseden mesaj beklemediğim için uyuz olunacak bir durum yok.
Bu aslında kardeş de arkadaşda olurdu
oluyorum mesela ben uyumadığımda yanımda bir arkadaşım vs uyuduğu zaman uyandırma hissi geliyor bana 😂
Ben sabah kalkınca günaydın mesajlarım zaten gelmiş oluyor :D demek benden de erken kalkanlar varmış.
Öyle huylarım yok, herkes istediği kadar uyuyabilir...
Evet o gıcık olanlardan biri benim. Uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum deliriciimmm🥲🥲
Ben çalışmıyorum mesleğim yok ama yine de erken kalkıyorum 😄
Görseli yufka sandım😬
Git hemen yemek ye 😂😂
Biraz şeyaptığım doğrudur..
Kendisinden bir cevap veya farklı bir şey bekliyorsam kesinlikle gıcık olurum. Uyandığı zaman benimle işi olmayacaksa ne kadar uyursa uyusun umurumda olmaz :D
Kendim uyumayı çok seviyorum ama biri benden fazla uyuyunca sinir oluyprum fsmndmdmdmd
çok uyuyanları kınıyorum ((:
Kınandım 😄
Neden gıcık olayım ki?
Tam tersi erken uyanana gıcık oluyorum 😅
Hayır hiç umurum da olmaz
Hayır, zaten ben de geç uyanıyorum problem yok.
Gıcık olmuyorum :D
Geberesiceler
İlk sırada ben varım o zaman 😒
Yaşamak için benden az uyu o zaman 🤣
Çözüm çok basit uyku problemini çözdük
Gıcık olmam ama anlam veremem gün bitiyor çünkü
Bitmiyo ya yakalıyoruz ucundan 😄
Bunu nasıl becerdiklerini merak ediyorum sadece.
Bana ellemesinler 3 gün yatarım hiç kıpırdamam 😂
Kapat gözünü ve kendini boşluğa bırak 😂😂
Kaçıncı kattasın ona göre 😄
Olmuyorum
🌺🌸💮🦋💐🤩
Olmuyom
Yok gıcık olmam
He yaa hiç sorma
Yoo bende uyuyorum☺️
Genel olarak cok uyuyanlara gıcık oluyorum😀
Olabilirim
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?