Bazen hayatındaki insanlarla ayrılık yaşadığın için kendini mutlu hissediyor musun?

Ben bazı zamanları yalnızlık içgüdüsüyle hareket ediyor olsam da veya bazen pişmanlık duysam da hayatımda olan bazı insanların psikolojik olarak bana iyi gelmediğini düşündüğüm zaman, belki de hayırlısı buydu diyorum.

Bazen hayatındaki insanlarla ayrılık yaşadığın için kendini mutlu hissediyor musun?

#FırtınaSavascisi

#KisilikKarakter

11 Ağustos, 2023 Cuma 10.43

Bazen hayatındaki insanlarla ayrılık yaşadığın için kendini mutlu hissediyor musun?
Cevapla