Ben bazı zamanları yalnızlık içgüdüsüyle hareket ediyor olsam da veya bazen pişmanlık duysam da hayatımda olan bazı insanların psikolojik olarak bana iyi gelmediğini düşündüğüm zaman, belki de hayırlısı buydu diyorum.

11 Ağustos, 2023 Cuma 10.43
Ben bazı zamanları yalnızlık içgüdüsüyle hareket ediyor olsam da veya bazen pişmanlık duysam da hayatımda olan bazı insanların psikolojik olarak bana iyi gelmediğini düşündüğüm zaman, belki de hayırlısı buydu diyorum.

11 Ağustos, 2023 Cuma 10.43
Hayır, hüzünlü hissediyorum
Teşekkür ederim⭐️
Rica ediyorum abı
Evet
Cevap
3Cevap
Bir insan gereksizse hayatımdan direk çıkartırım ve memnun olurum
Hemde nasıl, öncesinde ailemi suçluyordum ama şimdi iyi ki diyorum 😊
Hımm en güzeli
Bazen Evren Hayatımıza olmaması Gereken Kişileri uzaklaştırır, olması Gerek aslında
Çoğu insan hayatıma girdi ve çıktı en azından benim için tecrübe oldu iyi veya kötü demektense şu an mutlu sayılırım
Mesela kızdan belasından sırada kuzen var inşallah bir daha denemez
Karaktersiz insnlarin hayatımdan bana zarar veren insanların çıkması mutlu ediyor
Evet bir hafiflik sakinlik geliyor
Kesinlikle huzur sanki
Ayrılık yaşamadım. hayatimda kimse olmadı
Hiçbir zaman mı?
Evet
Aynı benim gibi 😊
hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar