Koşmaktan kastım; peşine, yardımına, size ihtiyacı olduğunda...
Koşuşturun bakalım, kondisyonunuz kadar. 😂

Koşmaktan kastım; peşine, yardımına, size ihtiyacı olduğunda...
Koşuşturun bakalım, kondisyonunuz kadar. 😂

Kimlerden kaçarım.. iki yüzlü ve riyakarlık edenlerden mahşere kadar uzağım onlardan..
Kimlere koşarım, beni seven, sayan, derdimle dertlenen, suratim asık olduğunda, sesimin tonundan bir derdim olduğunu anlayan kim varsa onlara yalın ayak koşarım canım onlar benim canimmm
Tabi ya nasıl olmasın canım canımm 😂
Canim jsjjh🤣
:D karayip korsanları o sahnesi geldi aklıma.
+jack olmadan bir yere gitmiyoruz
bir çok yerli jacki kovalar...
+ Gitme zamanı.
Benim uzak durduğum kişiler ergen kişiler. yalancı ve kötü insanlar sadece
Hahaha aynen kardeşimmm. Güzel sahne ama😂
:D
Cevap
2Cevap
Egolu ve yalancı insanlardan uzaklasirim
Samimi merhametli dinine bağlı insanlara hayran olurum
Çoğu insanı dumur eder ya
Hiç sorma
Surat asanlardan uzaklasır maceraperes ve neşelilere koşarım
Güzel tercih
Gerektiği kadar gerektiği kişiye giderim. Gerisi ilgim dışında
En güzeli
Kimseye koşmam ve aptal olana tahammülüm yoktur direkt kaçarım.
Dostunuz da mı yok hanımefendi 😅 aptal hadi aptaldır eyw da bende aptal ayağına yatanlara tahammül edemem
Dost gördüklerin post çıkınca inan bana insan sevmez hale geliyorsun. 😅
Yalanci olanlardan kaçarim aslinda kacmak degilde uzklasirim
Uzaklaşmak gerek
Aynen öylee
Merhaba,
Menfaatçi ve çıkarcı olan tüm insanlardan! 😅
Canları cehenneme!
Kesinlikle kardeşim 😅
Negatif insanlardan uzaklaşırım. Pozitif insanlara koşarım.
Koşmayı sevmem
Kimseyede koşmam
Tercih meselesi tabi
Saygısız çirkef olanlardan..
Hiç çekilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?