Eylül ayı neden bu kadar hüzünlü olabilir, yaz ayının rahatlığını ve tatilleri geride bıraktığımız için mi acaba?

Ağustosun sıcaklığı kendisini eylülün rüzgarlarına bırakırken , yaz heyecanlarını, tüm umutları, hala gerçekleştiremediğimiz şeyleri de geriye atıyor ve hayatın ciddiyetiyle tekrar yeni bir seneye başlıyoruz , keşke yeni yıl ocakta değil de eylülde olsaydı , gerçekten her eylül bir başlangıçmış

Eylül ayı neden bu kadar hüzünlü olabilir, yaz ayının rahatlığını ve tatilleri geride bıraktığımız için mi acaba?
Cevapla