Eskiden cok dindardm, su an din ile alakam yok... sizde durumlar ne?

Ben 17 yaşına kadar her yaz kuran kurslarına gittim, camiye bile değil, bildiginiz disiplinli yatılı kurslar...

Ancak univ den sonra fikirlerim cok değişti. Tüm bastirilmisliklarim gözümün önüne geldi. Aslinda dusunduklerimle görüntümün aynı olmadığını anladım. Başkaları yazmış, ben oynamışım hayatı.. Şu anda yine ortamıma uyumlu. olmaya calisiyorum ayrılıp gidecek maddi olacağım yok. Ancak dinden de dinin bize emrettiklerinden de soğudum. Önceden yine ayda 1 2 de olsa namaz kılarım şimdi belki yıl oldu ne kuran ne namaz.. Çoğu zaman gusulsuz geziyorum, dua olayım bitti. Allahin varlığı konusunda bile çok büyük şüphelerim var. Allah değil, enerji demeye başladım. Hiç takip etmeyecegim insanları izliyor ve dinliyorum. Ailemin bana öğrettiği her şeyin birer birer reddini yaptım resmen. Eski arkadaşlarım dusuncelerimi bilse şok olurlar.

Öyle yani, hayatim 2 yıldır durdu sanki 2 yıldır böyleyim ciddi manada inancsizlastim. Ama iki yüzlü gibi davranıyorum. Çünkü durum onu gerektiriyor

Eskiden cok dindardm, su an din ile alakam yok... sizde durumlar ne?
Cevapla