Ben 17 yaşına kadar her yaz kuran kurslarına gittim, camiye bile değil, bildiginiz disiplinli yatılı kurslar...
Ancak univ den sonra fikirlerim cok değişti. Tüm bastirilmisliklarim gözümün önüne geldi. Aslinda dusunduklerimle görüntümün aynı olmadığını anladım. Başkaları yazmış, ben oynamışım hayatı.. Şu anda yine ortamıma uyumlu. olmaya calisiyorum ayrılıp gidecek maddi olacağım yok. Ancak dinden de dinin bize emrettiklerinden de soğudum. Önceden yine ayda 1 2 de olsa namaz kılarım şimdi belki yıl oldu ne kuran ne namaz.. Çoğu zaman gusulsuz geziyorum, dua olayım bitti. Allahin varlığı konusunda bile çok büyük şüphelerim var. Allah değil, enerji demeye başladım. Hiç takip etmeyecegim insanları izliyor ve dinliyorum. Ailemin bana öğrettiği her şeyin birer birer reddini yaptım resmen. Eski arkadaşlarım dusuncelerimi bilse şok olurlar.
Öyle yani, hayatim 2 yıldır durdu sanki 2 yıldır böyleyim ciddi manada inancsizlastim. Ama iki yüzlü gibi davranıyorum. Çünkü durum onu gerektiriyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer