Ben arada gündüz uykusunda uyuyorum güzel oluyor, şimdi gece için deneyeceğim bakalım olursa eğer. 😄
Gece uyuyamam korkarım. 😜Kabus görürüm hemen.
Ben arada gündüz uykusunda uyuyorum güzel oluyor, şimdi gece için deneyeceğim bakalım olursa eğer. 😄
Gece uyuyamam korkarım. 😜Kabus görürüm hemen.
çok kez uyurum ve sanırım kabuslarımın sebebi tv 😂 çünkü beynim kendini ses dolayısı ile kapatamadığı için oradaki şeyleri beyne kaydetmeye başlıyor ve rüyama ne güzel şekillendirip sokuyor ama bunları 😀
Cevap
17Cevap
Tv izlemiyorum hiç :D ama bazen uyurken pc açık kalır
Uyurum sabaha karşı uyanır yatağıma gideirm
Evet birden. Mucadele ediyorum uyumamak icin meyer uykudaymisim beynim beni kandiriyor
Uyumam çünkü tv izlemem. Ama korku hikayesi dinlerken uyuyakaldığım oluyr
Televizyon yok. Bilgisayardan herhangi bir şey açarım ses ile uyurum.
Hayır. Tv izlerken uyumak çok zararlı.
TV izlemem, böyle de derdim yok
Çok yorgun olursam uyurum
Evet nini gibi geliyor
Gürültü varken pek mümkün değil uyumam.
En sevdiğim aktivte olur kendisi
Uyumam
çoook
Evet güzel
Yokk tabi
Uyurum
Yok uyu mam
Uyumam
Evet
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?