Geri dönebilme şansınız olsaydı hangi yılda kalmak isterdiniz

Geri dönebilme şansınız olsaydı hangi yılda kalmak isterdiniz

2013 hatta 2012 ama yaptığım hataların farkında olarak yoksa gider ben yine işleri batırırım. O yıllar benim için önemli dönüm noktaları, kritiklik seviyesi yüksek ve aslında peşinden kritik hatalar silsilesiyle bugünlere geldi. Pişmanım ama aklım yapmadıklarımda, yapamadıklarımda. Yakaladığımız yerden tutucaz artık bakalım. Elimize ne gelecek.
2001 çünkü 2001 senesinde çocukluk kahramanım dediğim çok sevdiğim birini kaybettim... O yüzden 2001'de kalıp onun yaşadığı zamanlarda olmaya çok ihtiyacım var...
Cevap
31Cevap
Dönmek falan istemem ya ileri aksın zaman sıkıldık bir daha aynı şeyleri yaşamak sıkar..
Ben geriye dönmem ileriye giderim m. s. 2002 xdd
Ben geri değil geleceğe gitmek isterdim.
Geri dönemedim arsızca, kaçtığımdan umarsızca
Belki kalamadım aklında, sever gibi yaptığından
Resim olarak anlatmak istedim, o zamanlar ülkemizin bence altın çağıydı her konuda ( ekonomi, dış siyaset, sosyal politakalar, spor, avrupa birliği müzâkereleri...) 🙂
Yani o kadar iğrenç bir yaşamım vardı ki hiç olmamış olduğum yıllara gitmek isterdim. doğduğum varolduğum her sene bir eziyetti.
Çok var aslında , kararsızım
2005-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015 bu yılları tekrar yaşamak isterdim
2014-2015yıllarım çok güzeldi. Babam ve kardeşim hayatta idi.
Allah rahmet eylesin.
Sağol
Peygamber efendimizin sav yaşadığı dönemde olmak isterdim ya
Allah akila fikir versin yaa
ne deyim cehalet cok kotu. kadinlarin cariye erkeklerin 4 esli oldugu (o da eniyisi yeni yeni yeni sinirsiz eşlikten 4 eşlige gecilio) kiz cocuklarinin 7-8 yasinda evlendirildigi kadinin hicbir hakkinin olmadigi din mezhep savaslarinin oldugu kitligin oldugu insan haklarinin
olmadigi bir donemde yasamayi istiyorsun. genc bir kizsin birde. neyin kafasi bu? tobe tobe. ne hale gelmis turkiye. valla dehset verici
cok tehlikeli dusunceler. canli bomba cihatci dusuncelerde boyle basliyor. tarikatlarin tam istedigi insan tipi. duzen bozuldu kafirlik cogaldi falan filan deyip cennete gideceksin deyip her turlu pisligi yaptirirlar insana. adamin teki yilbasi gecesi gitti gece eglence mekanini taradi. neyle kandirildi cennetle. insanlari kafir gördu.
Amin sana da
Cahiliye dönemi dediğin kadınların diri diri gömülürken peygamber efendimizin kızını omzuna alıp Medine sokaklarında gezdirmesi cahillik değil verdiği değerin kanıtıdır
Neden çok eşlilik vardı çünkü kadınlara değer verilmiyordu ve öldürülüyorlardı adamlar himayesine alıyordu
7 8 yaş konu da ne kadar cahil olduğunun kanıtıdır
Neden çocuk diye geçiyor çünkü din düşmanları çok
Dediğim gibi kızlara kadınlara değer verilmiyordu bluğ çağına erdikleri yaştan itibaren sayılıyordu yaşları yani en normal ihtimalle o kızlardan 12 yaşında ergenliğe girse o zamandan itibaren yaşı sayılır 8 yaş dediğin hiç yoksa 20 yaştır aslında
Git biraz araştır öyle yorum yap
Türkiye ile ilgisi de yok kendi rızamla istiyorum senin gibi kulaktan dolma bilgilerle konuşmuyorum
iki bin yılından çok önceye babamla tekrar zaman geçirmek isterim
Başın sağolsun 🌹
@gencbiri123 sağolun
80li /90lı yıllar..
Mahalle arkadaşları veya çocukluk aşkı?
Çocukluğum olabilir, orada kalalım ve ilerlemeyelim
17 yaşıma dönmek istiyorum her şeyi sil baştan tekrar yaşamak istiyorum
Ne gibi hatalar yaptın da böyle diyorsun
Tv dekilerin milenyum yılına girdiiikkkkk diye bağırdığı seneye. Yani 2000e 🥺
Geçmişe gitmek istemezdim fakat 2020'den önceki mutluluğuma dönmek isterdim🥺
2011-12 çocukluğumu özledim ailecek vakit geçirmeyi falan ..
Keşke uzaylı olupta olmeseydik hiç keşke insan olupta cekmeseydik hiç derdim yıla gerek yok
Bulunduğum zamandan memnunum çok şükür ne ileri ne geri, böyle iyi.
Geçmişi seviyorum ama geri dönmek istemezdim. Geleceğe ve ana odaklıyım.
90 yıllar
Ben orada kalmak isterdim
Herşeyin en güzelinin olduğu yıllar.
Şu son yaşadığım zorlu günlerden sonra bunu düşündüm. Keske cocukluguma dönebilseydim diye. Bazen eski fotolara bakıp iç geçiriyorum.:( keşke o günlere ışınlasalardi beni
Ne desem bilemedim ne geri gitmek ne de ileri gitmek istiyorum
2007 3 ağustostan ,17 kaşıma 2007 ye kadar olan sürede
Bir kadın için mi?
2013 lise mezuniyeti 😊
2021 yılında kalmak isterdim..
Peki nedeni var mı?
doların 2 veya 3 lira olduğu yıllara
21 yaşıma geri dönmek isterdim
2015-2017 yıllarında kalmak isterdim
Oyle bir yol olmadi daha
Yıl*
Geçmiş geçmişte kaldı benim için ben önüme bakarım
2019 yılına dönmek isterdim
Geri değilde ileri gitmek isterdim
Çocukluğuma dönmek isterdim sadece
Net 2008 falan derdim
Çocukluğuma dönmek isterdim
2009
2020'den öncesi
2012 ideal
Çocukluk dönemi?
2015 ve altı
2007
2020
2015
2008 güzeldi
2 sene önceye
2021
2006
2008.
Nişanlı olduğum döneme
Geri dönmek istemem olduğum yer güzel
2011
2014
2013-2015
2057
2004-2010
2010
10 yaşına
98 de kalırdım
2017
04,09,1995
2016
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?