Harcamazdım, para, rahatlık ve lüks için her şey mübah olmamalı, ama "harcayacak olan var mı" diye merak ederdim!

Evet, harcardım.
Hayır, harcamazdım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Harcamazdım, para, rahatlık ve lüks için her şey mübah olmamalı, ama "harcayacak olan var mı" diye merak ederdim!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır, harcamazdım.
İyi insanların sayısı çok olduğu için onlara kiyamazdim harcayamazdim. Ama kötüler ölecekse bir günde yerdim bütün altınları
Benim yüzümden bir insan ölecek benim vicdanın nasıl rahat edebilir? En iyi şekilde korurum o sandığı
Olmesede yapmam devlet malı oluyor bulunan yani helal değil.
Er ya da geç ölecekler zaten
Bu büyüyü tersine çevirecek yollar arardım
Zaten iyi insan az daha da azalmasin
Anasını bile bellerdim
Harcarım valla :)