Özellikle yazın yurtdışından gelenlerden sizde bıktınız mı?

Yani çoğunun bizden üst bi vasfı yok, okumuyorlar bile adam akıllı ama o kadar lüxki her şeyleri. Bizim ne suçumuz varda onların yanında ezik hissediyoruz. Artık o kadar bıktım ki sırf yurt dışında yaşadığı için kendini bir b k sanan akrabalardan. Ezik hissediyorum ya kendimi yanlarında yetersiz hissediyorum

Özellikle yazın yurtdışından gelenlerden sizde bıktınız mı?
Cevapla