Merhaba Hanımlar&Beyler.
Sizlere kısa ve öz bir suâl ile "Merhaba" demek istiyorum.
Tebessüm etmek sadakadır. Bunu hadîslerin akabinde idrâk edip, kabul ettik.

Peki bu sadakanın sizin nezdinizde ki kıymeti ne kadar?
Merhaba Hanımlar&Beyler.
Sizlere kısa ve öz bir suâl ile "Merhaba" demek istiyorum.
Tebessüm etmek sadakadır. Bunu hadîslerin akabinde idrâk edip, kabul ettik.

Peki bu sadakanın sizin nezdinizde ki kıymeti ne kadar?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Değerlidir tabi ki de
Sadakanın her türlüsü kıymetlidir. Bunlar paha biçilecek şeyler değil...
Net yanıtınız için teşekkür ederim.
Görüşünüz kadar güzel bir akşam geçirmeniz dileğiyle. Selâmetle efendim ✨
İnşallah. Size de