Fotoğraf çekmeyi sever misiniz? Yoksa fotoğraf çekerken veya çektirirken sıkılıyor musunuz?
Benim için çizimden sonra gelen ikinci tutku fotoğraf çekmek 📸❤️

Fotoğraf çekmeyi sever misiniz? Yoksa fotoğraf çekerken veya çektirirken sıkılıyor musunuz?
Benim için çizimden sonra gelen ikinci tutku fotoğraf çekmek 📸❤️

çekilmekten ziyade çekmeyi seviyorum. zaten o yüzden fotoğrafçı olduk :)
eic için teşekkürler ^^ (yıllarca eig'ye alıştıktan sonra eic tuhaf geliyor)



Fotoğraf çekmeyi severim.
Evet 😊
Çok var da işgal etmek istemedim burayı 😊
Cevap
3Cevap
Severim anı olsun diye ama. kendine aşık ve her yerde her dakika pozlarla vakti bitiren insanlara da sinir olurum
Ona bende, kendimden çok sevdiğim şeyleri çekmeyi daha çok tercih ederim ✌🏻
Ben pek sevmiyorum hatta hiç sevmiyorum son zamanlarda. ama normal de severdim.
Fotoğraf çekmeyi severim ama kendi fotoğrafımı çekmeyi veya çektirmeyi sevmem.
✌🏻
Hiç sevmem çekinmeyi çünkü kameralar beni kıskanıyo çirkin çıkıyorum 🥲
Teşekkürler 🥰🥲
Fotojenigimdir Flickr hesabıma her gün başka bir şeyin fotosunu atarim genelde yakın çekim siyah beyaz yaprak fotoları çekerim.
Çekilmeyi de çekmeyi de sevmiyorum o anı yasamak en güzeli
Severim ileride egitimini de almayı düşünüyorum.
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar