zaten gitmeyi bilmediğimizden birbirimize bela getirmiyor muyuz
1000 Yaşına kadar yaşamayı ister miydiniz?
zaten gitmeyi bilmediğimizden birbirimize bela getirmiyor muyuz
Eskiden 63 yaşını geçen birine yaşı sorulduğunda, eşine rastlanmaz zariflikle; "haddi aştık"cevabını verirlermiş. Bunun sebebi de Peygamberimiz'in 63 yaşında vefat etmesiydi. O'ndan fazla yaşamayı haddi aşmak olarak görürdü o güzel insanlar...
Cevap
16Cevap
Yok kalsın ben bı an once göçüp gitmeyi dileyenlerdenim
30 lu yaşlardaki aklım, fizik gücüm ve param varsa 1000 az bile gelir
Yaşlanmak istemiyorum. Çok fazla yaşamak istemem 30 falan yeterli fazla bile
Yok ya yaşlandıktan sonra hayat bana çok sıkıcı gelmeye başlar yıllar boyunca bekleyemem.
İsterdim.
cut.
Hayır hayat çekilecek gibi değil ya
İsterdim ya çabuk geçiyor zaten
Yok be 50 55 olim yeter
Yok be sıkılırım
Yok knko
Hayır
Yaşamak tan nefret ediyorum
Genç kalacaksam evet
isterdim
İstemem
İstemem
hayır
Hayır asla
Gerek yok 🙂
Ay hayirr
İstemem
Hayır
ıyy hayır
Evet isterdim
istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?