Sosyallik adı altında kalabalıklara yanaşıp hovardalık yapanlar alkışlanırken kendi halinde kendini geliştirenler linç mi ediliyor?

Ülkemizde bad boy olmayanlar hiç mi görülüyor? Kadınlar aşkta erkekler arkadaşlıkta belalı tipleri mi tercih ediyorlar?
Sosyallik adı altında kalabalıklara yanaşıp hovardalık yapanlar alkışlanırken kendi halinde kendini geliştirenler linç mi ediliyor?
Cevapla