Bir yıl oldu bunu yaşamaya başlayalı ve her yaşadığımda korkuyorum biliyorum tanıdık bir his artık alıştım ama ya bu sefer ölüm meleğiyse diye tartışıyorum rüyamda vücuduma garip bir enerji dalgası yayılıyor ve ayaklarım karıncalanıyor ve ruhum bedenimi terketmek için küçük bir acı veriyor çok garip bunu sevmiyorum her seferinde ölücek miyim düşüncesine kapılmaktan yoruldum böyle bir deneyim yaşayanınız var mı?
Ruhumun bedenden ayrılıp havaya doğru yükselip benimde bedenimde hareketsiz kalarak 2 parça olup ruhta devam ettiğimi kavramıştım. Ruh olarak birde bedenin arkasındakini dönmeden göremeyiz, ruh olarak dönüp insanın bana hamle yapmadan önce görüp ondan önce davranmıştım. İlk dediğim şeyin olmasında ruhla ilgili çalışmalar yapıyordum kafamın içinde ruhla ilgili bir dünya kurup o dünya da yaşarken olmuştu. Böyle durum birde sağlık bozuk olduğu zaman yaşanıyor.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
hayır hissetmedim sadece çoğu zaman kendimi mutsuz hissediyorum ama yine de olumlu düşünüyorum hayat hakkında. çünkü insan nefes aldığı sürece umut var demektir.