Ön yargılı, yargılayıcı biri değilim ama çok afedersiniz kaşarlaşmış insandan ahlakçılık dinlemeye tahammül edemiyorum?

herkes istediği gibi yaşamakta özgür. Ama sen o genç yaşına rağmen 5-6 erkek , 2-3 fb sığdırıp “ama ben özgürüm” diyip başka bir insanın ahlakıyla ilgili ahkam kesmesine tahammül edemiyorum. Çıplak denecek kadar açık giyinip dikkatleri kendi üzerinde değil de başkası üzerinde diye tahammül edemeyip bir kadının gülüşüne “davetkarsın” demesine katlanamıyorum. Arkadaşlar gülmek mutluluk eylemi değil midir? Ben gülmem gereken yerde gülüyorum aksi bir durum var da haberim Mi yok? Beni bir yeşillendirebilir mi bilen? Ağır olmak ne demek? Sessiz sakin durup fb takılmak mı? Esprili bir eğlenceli takılıp gülebilmek mi ayıp? Cidden sadece merak ediyorum

Ön yargılı, yargılayıcı biri değilim ama çok afedersiniz kaşarlaşmış insandan ahlakçılık dinlemeye tahammül edemiyorum?
Cevapla