Kırgın olduğunuz zaman kırıldığınız insana söyleyeceğiniz tek kelime nedir?

Kırgın olduğunuz zaman kırıldığınız insana söyleyeceğiniz tek kelime nedir?

Kırgınlığımın sebebi önemli ona göre söylerim kelimeyi, bazen en güzel cevap sessiz kalmaktır. Çünkü kimin ne olduğu o zaman daha iyi belli oluyor
Kesinlikle katılıyorum..
Ben kelime söylemezdim kırgınlığımı en güzel anlatan şey yalnızlığım ve sessizliğim olurdu. yani o insanı kendi haline bırakırdım anlamasını beklerdim eğer hala anlamıyorsa o zaman da konuşacak başka söze gerek duymazdım. çünkü birine karşı bir şeyi söylemektense kendi hatasını fark edip de durumu düzeltmesi özür dilmesi daha iyi oluyor... bu yüzden de kelime söylemem sadece o insandan bir süre uzak dururdum konuşana kadar.
Teşekkür ederim..
Rica ederim..
Kırıldığımda o kişiyle arama mesafe koyarım. Hissederse yanıma gelir, gelmiyorsa doğru mesafeyi buldum demektir. Söze gerek yok direk mesafe koyar, gözlemlerim...
Rabbimin bana olan emanetine zarar getirdim sayende.
Emanetin sahibi de sana en layıkıyla olanı verecektir.
Cevap
5Cevap
Bu oluyor genelde
Klasik Türk erkeği.. 😄
Öyle ama şimdi yiaaa çok üzüldüm niye beni kırdın diye trip mi atıcam bir de 😃
Hayır tabiki bence sessizlik en büyük cevap olur anlayana..
Anlayana sivrisinek saz, anlamayana sazı soksan az demişler atalarımız
Kesinlikle öyle.. Yani işin aslı beni tanıyan kişi sessizliğimden kırgın ve bir sorun olduğumu bilmesi gerekir..
Bilmiyorsa zaten seni hiç tanımamış demektir 😃
Aynen.. 😅
Kırılırsam uzaklaşıyorum
Eskiden olsa susardım ve bir şey öğrendim. Susunca insanlar senin üzerine daha cok geliyorlar. Ben şu an buna kırıldım ya da buna üzüldüm konuşmak istemiyorum diyorum
Kırgın olduğum insana bir şey demiyorum... ben susuyorum... o anlasın beni
Bu tarz durumlarda susmak en mantıklısı. Ne söylesen acın dinmez çünkü. Kırgınlığın derecesi artar sadece.
Yazıklar olsun. Derim üzerine bi püüü güzel gider ama olmuyor her zaman 😃
Hiçbir şey söylemem
Güle güle, hiç uzatmadan
Yuzune derdim. Ne hakla..
Kırgın olduğum zaman konuşmam
Bir bakış yetiyor bazen
Genelde susarim kirildigim zaman
Boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?