Benim bu gece uyuyamama sebepleri tam liste:
1- Burnum tıkalı
2- Sürekli kulağımın dibine gelip vızıldayan ve bir türlü öldürmediğim şerefsiz sivrisinek
3- Geçmişteki utanç verici anıları tekrarlayıp duran aptal beynim
4- Saçma sapan yersiz korkular aklıma getiren anksiyete
Keşke uyurken takma diş gibi beynimizi de çıkarıp bi suyun içine koyabilsek ya 😒
1- Burnum tıkalı
2- Sürekli kulağımın dibine gelip vızıldayan ve bir türlü öldürmediğim şerefsiz sivrisinek
3- Geçmişteki utanç verici anıları tekrarlayıp duran aptal beynim
4- Saçma sapan yersiz korkular aklıma getiren anksiyete
Keşke uyurken takma diş gibi beynimizi de çıkarıp bi suyun içine koyabilsek ya 😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende uyuyamadım
ben sinek öldürmede markayim günde üç sineğe kadsr cikiyorum makul bi ücrete ayarlarım
senle evlenen yaşadı
canim ya tek artisi falaj bu olacak
Yaşam kalitesi %90 artacak işte fena mı :D
evet kocami kimseye isirtmam ben isiririm
ama şimdi fark ettim de günde 3 sinek biraz az ya kendini biraz daha geliştir bence lfkdkfk
tüh kakalayacaktim kendimi sana fark etti...
odada sinek o kadsr yeni sinek mi yaratim
İklim farkından olabilir bursada bu sene çok var ve bugün sadece bi tne oldurebildim ama bin kere de isirildim
evet askim burası yazin bile cogu yerden serinke
neyse doktorayi sizin orada yapim
tamam guzelim ama benim için güzelim serin yerden vazgeçmene gerek yok çünkü yarından itibaren bursada güneşe ateş edilme vakaları başlayacak, hissediyorum
taaam adanayi yaziyom sen kendini benim iicn feda et...
orada da güneşe keleşle ateş ediyorlarmış orayı da bosvr
nereye gidek Düzce iyi gel Düzceye gidek
orası da bomboş memleket ya en iyisi Bolu'ya benim memlekete git hemen yanında zaten
düzceye bomboş dedi kavgake
Kumpas planı yapmam lazım. O yüzden uyumadım. Biraz kafam dağılsın diye geldim buraya.
Ne kumpası ya uyuyabiliyorken git yat uyu boş ver :D