Kişilik & Karakter Hiç sorun olmadığı halde sizin de bazen tembelliğiniz tutuyor mu? AlevliTosbaa Takip Et Guru Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Sebepsizce canım çalışmak falan istemiyor, öylece yatmak istiyorum. Depresyona mı giriyorum yoksa? Biri uyandırsın beni acil Güncellemeler+1 yıl Fantastik filmleri pek izlemedim, ama sana nokta atışı yeşil rehberi önerebilirim Hiç sorun olmadığı halde sizin de bazen tembelliğiniz tutuyor mu? Cevapla Fal Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Lostalost Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Yaani bende son bir iki senedir hep var bazen yoğun bazen az olmak üzere depresyon değil bence yaa çok düşünmekten yorgun düşüyor bünye 0 0 Yorumla
yolun_yolcusu88 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 492 cevap paylaştı. Evet ya maalesef 0 50 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Toplumsal bi’ sorun mu acaba diyecektim ama sadece sen varsın 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl 😅😅soruyu görmemişlerdir. Bence çoğu insanda var bu. Havalardan galiba ya anlamadım Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Ben de havaya mal ediyorum şimdilik 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Benimki hem vitaminsizlik hem havadan 😅sonrasında neler olur bilemiyorum Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Sonra da başka bi’ bahane buluruz, hiç bitmeyecek gibi geliyor bana😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Bi yandan böyle iyiyim bi yandan da bu durumdan nefret ediyorum 😅kararsızım Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Sıkılmadığın sürece sorun yok olanlardan mısın? 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Galiba evet 😃🙈🙈 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl İnsan sarrafı mıyım neyim kapeldkdld Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Olabilir😅😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl 😂😂😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Uzanmaktan yoruldum biraz uyuyayım da kendime geleyim😅😅🙈 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Tam uyuyup aaaa hala gece diye uyanılacak saatler, deli işi 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Şaka bi yana şu an uyusam gece uyuyamam o yüzden en iyisi uyumamak. Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Bi de insanda alışkanlık oluyor bu saatlerde uyumak, berbat oluyor uyku düzeni Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Hiç alışık değilim alışmayayım😅sizin de işiniz gücünüz yok galiba msjlara hemen cvp verdiğinize göre 😅😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl İşten erken çıktım, eve gidiyorum boşluğu burada değerlendiriyorum 😂 geleneksel tembellik günüm bugün kslsldldp Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Güzel güzel 😅dikkatli olun bari Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Eve girdim, hayattayım 😂 şimdi daha da fembel olabilirim Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Bu tembelliğin üstüne güzel bir film abur cubur iyi gider 😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Film tavsiye edersen değerlendiririm bu fikri 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Aaa hemen. Bi kaç gün önce izledim Tale of Tales. Güzel ama karışık gibi bişeydi biraz yani ben beğendim onu izleyebilirsiniz. O tarz bulsam izleyecem de her filmi beğenmiyorum ki Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Dur bakim de bildiğim film varsa ben de sana önereyim Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Olur 😊teşekkürler 🙏🥀 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Ee hadi çatladım ha 😅beklemek de yoruyor beni 😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Fantastik filmlerle pek aram yok ama nokta atışı Yeşil rehber öneririm sana. Bu arada yazdım ben ama acaba hangi soruya yazdım bilmiyorum şimdi 😂😂😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl 😅😅bi bakayım beğenmezsem başka önerirsiniz. Zahmet olmazsa tabi. Yani üşenmezseniz😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Mütüş film mütttüş 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Fragman izledim beğenmedim 😔😔 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Dur bakıyorum şimdi 😂 Hep böyle fantastik filmler mi izlersin sen? Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Yok her türlü olur fark etmez. Korku, bilim kurgu, cinli falan . Allah ne verdiyse 😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Dogville Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Aaa yazmışsınız görmedim. Hemen bakayım nasıl bir zımbırtıymış Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Aşk olsun. Zımbırtı denir m Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Hiç çekici değil beğenmedim🙈 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Son bi’ kere daha deniyorum 😂😂😂 Wall-E Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Bakıyorum😅😅 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Robotlu filmler sevmiyorum ama robot çok tatlıydı😅😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Çok güzel film, kötü film izlemem izletmem 😂 dedemin insanları Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl İzleyince de gözlerim yoruluyor neyse izlemiyim bari 😅seni de yordum kusura bakma Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Sağlık olsun, filmlerim canım filmlerim, her zaman kıymetlidir 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Tabi tabi hiç biri güzel değil 😅zevksiz Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Bak sen şuna ya, olup olabilecek en iyi filmler bunlar, kanıtlanmış filmler tamam mı 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Ben beğenmedikten sonra istediği kadar kanıtlansın banane 😅😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Sen zevksizsin bence, bu filmlere evde köşe açılır köşe 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Estağfurullah o senin zevksizliğin😅😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Biz filmlerimizi kendimize saklayalım, yoksa başım belaya girecek 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl Bencede öyle yapalım 😅yine de sağol diyim bari😅 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Sen sağol 🙏 😂 Yorumla yolun_yolcusu88 +1 yıl 🙏🥀 Yorumla
PerrikızııC Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Çok fazla 0 2 Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl İki olduk Yorumla PerrikızııC +1 yıl Evett Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yaani bende son bir iki senedir hep var bazen yoğun bazen az olmak üzere depresyon değil bence yaa çok düşünmekten yorgun düşüyor bünye
Evet ya maalesef
Toplumsal bi’ sorun mu acaba diyecektim ama sadece sen varsın 😂
😅😅soruyu görmemişlerdir. Bence çoğu insanda var bu. Havalardan galiba ya anlamadım
Ben de havaya mal ediyorum şimdilik 😂
Benimki hem vitaminsizlik hem havadan 😅sonrasında neler olur bilemiyorum
Sonra da başka bi’ bahane buluruz, hiç bitmeyecek gibi geliyor bana😂
Bi yandan böyle iyiyim bi yandan da bu durumdan nefret ediyorum 😅kararsızım
Sıkılmadığın sürece sorun yok olanlardan mısın? 😂
Galiba evet 😃🙈🙈
İnsan sarrafı mıyım neyim kapeldkdld
Olabilir😅😅
😂😂😂
Uzanmaktan yoruldum biraz uyuyayım da kendime geleyim😅😅🙈
Tam uyuyup aaaa hala gece diye uyanılacak saatler, deli işi 😂
Şaka bi yana şu an uyusam gece uyuyamam o yüzden en iyisi uyumamak.
Bi de insanda alışkanlık oluyor bu saatlerde uyumak, berbat oluyor uyku düzeni
Hiç alışık değilim alışmayayım😅sizin de işiniz gücünüz yok galiba msjlara hemen cvp verdiğinize göre 😅😅
İşten erken çıktım, eve gidiyorum boşluğu burada değerlendiriyorum 😂 geleneksel tembellik günüm bugün kslsldldp
Güzel güzel 😅dikkatli olun bari
Eve girdim, hayattayım 😂 şimdi daha da fembel olabilirim
Bu tembelliğin üstüne güzel bir film abur cubur iyi gider 😅
Film tavsiye edersen değerlendiririm bu fikri 😂
Aaa hemen. Bi kaç gün önce izledim Tale of Tales. Güzel ama karışık gibi bişeydi biraz yani ben beğendim onu izleyebilirsiniz. O tarz bulsam izleyecem de her filmi beğenmiyorum ki
Dur bakim de bildiğim film varsa ben de sana önereyim
Olur 😊teşekkürler 🙏🥀
Ee hadi çatladım ha 😅beklemek de yoruyor beni 😅
Fantastik filmlerle pek aram yok ama nokta atışı Yeşil rehber öneririm sana. Bu arada yazdım ben ama acaba hangi soruya yazdım bilmiyorum şimdi 😂😂😂
😅😅bi bakayım beğenmezsem başka önerirsiniz. Zahmet olmazsa tabi. Yani üşenmezseniz😅
Mütüş film mütttüş 😂
Fragman izledim beğenmedim 😔😔
Dur bakıyorum şimdi 😂 Hep böyle fantastik filmler mi izlersin sen?
Yok her türlü olur fark etmez. Korku, bilim kurgu, cinli falan . Allah ne verdiyse 😅
Dogville
Aaa yazmışsınız görmedim. Hemen bakayım nasıl bir zımbırtıymış
Aşk olsun. Zımbırtı denir m
Hiç çekici değil beğenmedim🙈
Son bi’ kere daha deniyorum 😂😂😂 Wall-E
Bakıyorum😅😅
Robotlu filmler sevmiyorum ama robot çok tatlıydı😅😅
Çok güzel film, kötü film izlemem izletmem 😂 dedemin insanları
İzleyince de gözlerim yoruluyor neyse izlemiyim bari 😅seni de yordum kusura bakma
Sağlık olsun, filmlerim canım filmlerim, her zaman kıymetlidir 😂
Tabi tabi hiç biri güzel değil 😅zevksiz
Bak sen şuna ya, olup olabilecek en iyi filmler bunlar, kanıtlanmış filmler tamam mı 😂
Ben beğenmedikten sonra istediği kadar kanıtlansın banane 😅😅
Sen zevksizsin bence, bu filmlere evde köşe açılır köşe 😂
Estağfurullah o senin zevksizliğin😅😅
Biz filmlerimizi kendimize saklayalım, yoksa başım belaya girecek 😂
Bencede öyle yapalım 😅yine de sağol diyim bari😅
Sen sağol 🙏 😂
🙏🥀
Çok fazla
İki olduk
Evett