Yalnizlik sizin icin gercekten sorun degil mi?

Yasim 27, simdiye kadar yalnizligi takmadim pek. Ama dusununce bi 10 yil sonra, 20 yil sonra cok uzulurum gibi. Yani yalnizlik simdi bile uzuyor ancak bir sekilde bir seylerle oyalaniyor insan. Fakat ileriyi dusununce icim bi burkulmuyor degil

Yalnizlik sizin icin gercekten sorun degil mi?
Cevapla