Her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Ben de bunları yaptım diyen kaç kişiyiz?

Paranın kıymetsiz arkadaşlığın sağlam olduğu yıllardı

her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Tekerlek her döndüğünde tıkır tıkır ses çıkarırdı bunlar. Ses güzelleşsin diye daha hızlı çevirirdik pedalları. ❤️

Her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Ben de bunları yaptım diyen kaç kişiyiz?

Bir ip bile elimizde oyuncak olurdu

Her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Ben de bunları yaptım diyen kaç kişiyiz?

Kasedi koyar kendi köşemize çekilirdik

Her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Ben de bunları yaptım diyen kaç kişiyiz?

Gazoz kapakları ve pürüzsüz bir mermer bulma arayışı...

Erkek çocukları oynardı. Hararetli tartışmalara girerlerdi sonra. Bana saçma gelirdi. Onlara ithafen paylaşayım hatırlasınlar.

Her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Ben de bunları yaptım diyen kaç kişiyiz?

Adını unuttuğum çok eğlendiğimiz çemberler

Her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Ben de bunları yaptım diyen kaç kişiyiz?

Bu yılları özledim geri gelse keşke şimdi sadece menfaat ve çıkar yılı. Tebessümler sahte, latifeler ise sinsice. Zaman geçiyor sevdiklerimizi bizden alıp geçiyor. Büyüdükçe eksildik ahh o eski günler. Hepsini yaşadım fazlasıyla mutluluğu kendi imkanlarımızla yaşıyorduk.

Her şey eskide kaldı eskiyor ama unutulmuyor. Ben de bunları yaptım diyen kaç kişiyiz?
Cevapla