Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Kendimle ilgili her cümle beni mutlu eder aslında bakarsak ayni özellikle de değer verdiğim insanlardan mesela övgü dolu sözler duymak işte karakterimin iyi olmasını yardım sever iyi niyetli olduğumu söylemeleri dürüst ve güvenilir olduğumu söylemeleri ve gerçekten iyi bir arkadaş dost olduğumu söylemeleri benim için fazlası ile yeterlidir genel olarak..
Kendimle ilgili övgü dolu sözler beni biraz rahatsız ediyor. Egomu şişirmektense baltalamayı ve eleştiri alıp gelişmeyi tercih ederim. Beni gururlandıran da tercihlerimin ve davranışlarımın sonunda meyvesini yediğim olaylardır. İnsanların sözü gururlandırmaz. Çünkü çoğu ortama ayak uydurma bahanesiyle söylenmiş altı boş sözler..