Param yok deyip her şeyi bana aldıran kardeşim kendine AirPods almış. Kızmakta haklı mıyım?

2 evimiz var. kardeşim sınav senesi olduğundan modemi olan evde kaldı ben de annemle babama yardım ediyorum diye diğer evde yaşıyorum. babam kardeşime kitap alır diye ayda bir belki iki haftada bir para veriyordu sanırım. bir ihtiyacı olduğunda biz alıp götürüyoruz ona genelde ben. yani mesela en küçük örnek çorabını bile ben aldım ekmek almaya bile çıkmıyordu. neyse ben bunun airpods aldığını öğrendim. ya alabilir almasına kızmıyorum ama bana demedi aldığını ve bir ekmek almaya çorap almaya bile param yok diyordu ama gidip airpods alacak parası var sinirlendiğim nokta bu. kendimi enayi gibi kullandırttığıma üzüldüm ve sinirlendim. sizce hissettiklerim normal mi yani kardeşler arasında böyle şeyler olur mu? siz bu durumu yaşadaydınız ne hissederdiniz? bir yandan da böyle hislerim olduğuna kendimi kötü hissediyorum.

Param yok deyip her şeyi bana aldıran kardeşim kendine AirPods almış. Kızmakta haklı mıyım?
Cevapla