Özümde çok tepkisiz bi insanım ruh gibiyim sürekli ne yapmalıyım?

İçimden hiçbişey gelmiyor insanın içinde bi heyecan falan olur canlı müziğe gidiyorum herkes şen şakrak ben öyle duruyorum uykum geliyo bazen 😂
Özümde çok tepkisiz bi insanım ruh gibiyim sürekli ne yapmalıyım?
Cevapla