AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
yalnız kaldığım sürece ve spesifik bir işle uğraşmadığım sürece oluyor söyle doktor söyle yaşayacak mıyım
Allah bilir hayırlı yaşayın inşallah
Amin ecmain inşallah
Geceleri oluyor genellikle kendi kendime konuşurken laf lafı açıyor hatta uykum falan kaçıyor o derece 😅
Bilirim işin içinden çıkamıyorum bir sonuca varsak bari
Konu nedir?
Konu o anki duruma göre değişiyor
Yaşanan durumlara duygulara göre değişir her zmaan aynı şeyleri konuşmuyorum kendimle
Ağırlıktaki konuştukların neler, ya da en çok, ya sonuca varılır bence bakış açısı önemli bu işte
Kendimle alakalı durumlar oluyor genelde Maddi manevi sağlıksal konular kendimle en çok bunları konuşurum ister istemez dertlerimi sıkıntılarımı vs
Çıkış ya da sonuç için nasıl bi yol izliyorsun peki, kendini motive eden tarafmısın yoksa de motive mi ediyosun? :)
Sonuç hep hüzün hüsran bazen iyi tarafıma denk geliyor Allaha dua edip umut edip kapanışı yapıyorum bir sonraki güne tekrar devam
İyi düşün derim iyi olsun bence :)
Inşallah
İnşallah ta sana da bağlı biraz :)
Iyi düşünmek için iyi hissetmek lazım iyi hissetmek içinde iyi düşünmek lazım
Aynen öyle, birbiri ile bağlantılı şeyler :)
Kesnlikle
:) :)
Sen hangi konuları konuşuyorsun en çok kendinle
Zihnim baya karışık, ya olmayan bi. İşim varsa onu ya da olmasını istediğim şeyleri yani :)
Karışık ve dolu bir zihin konuşur zaten kendi kendine icnden
Kafamda kırk tilki var ve kırkının kuyruğu birbirine değmiyor diyebilirim :)
Kimseye anlatamadiklarini ya da anlasilmayacagini bildiği seyleri kendiyle konuşuyor insan
Ya anlatsam anlattığım kişiler benim kadar yaratıcı cevap veremez, o yüzden kendim daha fikir üretebiliyor ve ya çözüme kavuşabiliyorum :)
Taniyorsunuz artık birbirinizi çünkü
Evet severim de çok kendimi, şey düşüncesinde gidiyorum bazen, kendimi seviyorum bana bişey olursa yaşayamam 😁 😁
Aman Allah korusun Ne yaparız onlar olmasa
Kendimizden bahsediyoruz demi :) :)
Olmazsa çok zor valla 😊
Evet kendimizden hiç başkasından bahsetmedik ki😊
Evet doğru yine de bi tasdikleyelim dedim 😊😊
Onlar varken hiç başkası olur mu ne mümkün onlar yetiyor herkese bedeller
Kendim gibi biri ile konuşuyorum şu an 😊
Kim o iç sesin mi çünkü o senin gibi olur zaten
Yok aslında burada senden bahsetmiştim iç sesim zaten herşeyime tercüman :)
Anladım da iç sesim dedi ki anlamamis gibi yap
O içimi okumuş ondan öyle 😅
O değil sadece bende anladım ama onun sozu geçti anlamamış gibi yap deyince kiramadim
İyi yapmışsın diyelim ne diyelim iç sese selamlar buradan 😁
Aleykum selam onunda sana selami var
Aleyküm selam :) :)
🤚🏻😊
Ee sonra? :)
En çok gece olunca çıkıyor birde ortaya mesela gündüz de var ama gece daha çok konusuyor
Gece insanın kendi ile kaldığı en sakin saatlerdir, zihin gün karmaşasından ancak kurtulup düşündüğü senaryoları bu saatlerde ön plana çıkarıyor :)
Gündüz karmaşa da olsa konusuyor benim iç ses o kendine zaman yaratıyor biraz susmasini bilse iyi olurdu beni de yoruyor kendinide
Sen tamamı ile bi çelişki halindesin o zaman :)
Bilmem ki bazen bende anlamıyorum
Yine geldi zaten konusuyor
Nediyor? :)
Benim hakkımda neden konuşuyorsun diyor kızıyor
Daha neler 😂
😊 Dedi işte
1 saattir benim hakkimda konuşuyorsun diyor Allahtan onun hakkında olumsuz bir şey söylemedim yoksa susmazdi hiç
Bence de kötü bşey demedik, zaten kendimizle ilgili konuşuyorduk, o daha muhabbete yeni dahil oldu :)
Zaten dahildi senin iç sesin dahil değil miydi benim bastan beri burada konusuyor zaten ben yazınca mudahele ediyor öyle yazma söyle yaz falan diyor hep benimle bir yere gittiği yok
Yok valla benimki pek dahil olmaz :)
Seninki baya karışıyormuş ama söylediğine göre baksana:)
O nasıl iç ses öyle senden önce mi uyuyor
Yok hayır daha eve gitmediğim için pek dahil olmuyor :) ancak yanlız ortamlarda ve ya tek kalınca :)
Benim olsa eve git artik der
Benim kimse yokken varken 7 24 benimle beni uyutmuyor hiç akşama kadar konuştuğu yetmiyor birde sabaha kadar konusuyor
Benim ki o kadar karışmaz zaten gündüzleri yoğun oluyorum akşamları da pek vakit bırakmıyorum gece işte yanlız kalınca anca :)
Sen iyisin yine
Şu an senin söylediğine bakılırsa gayet iyiym :)
Senin ses artık uyu dedi sanrım kızdı mı naptı? :)
Yok burada
Aaa Gitti mi?
Iç sesim rahat etmemiş de bir konuda ona baktik
Hangi konu yardımcı olabilir miyiz?
Söyleme diyor
Onu dinlemezsem kızar bana sonra
Peki sen nediyorsun?
Tm diyorum söylemem diyorum
Güveniriz birbirimize onun güvenini sarsmak istemem
Siz bilirsiniz o halde nediyebilirim ki :)
Bizde böyleyiz işte
Siz kendinizle gayet iyisiniz o zaman :)
Uykumuz gelmiyor
Ben evdeyim valla birazdan giderim :)
Bazen iyi bazen kötü duruma göre değişiyor
En çok iyi ama :)
Az önce evde değilim yazdin onu sen yazmadın mi iç sesin mi yazdı
Yo ben yazdım, şu an da da evdeyim
İşte miydin
Yo dışardaydım misafirlerim vardı onları uğurladım kahve içtim az önce de eve geldim
İyi bakalim
Sen napıyosun bakalım
Bir karar verirken ya da kafama bir şeyi takmışsam oluyor her insan gibi
Film izledikten sonra içimde bi hüzün var neden sence
Yasadiklarinla bağlantı kurmussundur onlar gelmiştir aklına sebepsiz değildir
Her boşlukta kendimle sohbete dalıyorum
Konu konuyuda açıyor mu 🤔
Bazen konuya nerden başladım unutuyorum, o derece
Kendinle aran iyi o zaman sohbet sarıyorsa
Aslında hep karmaşadan bu, tartışmasam da sürekli bi’ müzakere süreci
Neyin müzakeresini yapıyorsun knedinle sürekli
Yarın ne vardı programda x işi, onu yapıp şu şeyi çözelim, aaaa bak bu işin şurası eksikti onu unuttuk, o iş de şunun yüzünden kalmıştı, ulan o adam ne alçak adam falan derken ipin ucu kalıverdi
😊😊
Gün içinde yaşanılanlari tekrar yaşamak kndine izah etmek öyle deseydim böyle demeseydimler derken konu hiç kapanmıyor
Bazen geçen sene böyle mi olmuştu, yooo şöyleydi galiba, dur bi’ bakayım derken başka yerlere falan gidiyor mevzu, biri beni durdurmazsa vay Halime 😂
Güncel konulardan konuştuğum yetmiyormuş gibi birde arşivden çıkarıyorum 😊
Sonra 2017 dolar kuru, 2017de şu neredeydi bu ne kadardı saçma sapan Google soruları gelir 😂
Dert tasa bitmiyor ki konu biter mi hiç Allahtan halimden anlıyorum
Kendine kahve de ısmarlayıp tatlıya bağlıyor musun sen de?
Hayır aç acina konusuyoruz biz kendimle
O da tansiyonu yükseltir, biraz daha iyi şartlarda sohbet etmek lazım
Konuşurken sadece konuşmaya odaklanıyoruz maalesef
Halinden anlıyorsan, memnunsan sağlık olsun, bu da bi’ seçenek neticede
Ben sussam o susmuyor
Asıl onun derdi çok zaten, dışarıda konu kapansa da o uzun uzadıya anlatıyor
Kimse kimsenin halinden anlamıyor kndi halimden anlıyorum ben ve kendim iyi anlaşıyoruz aslında başta bende bir soguktum taniyinca çok samimi geldi
Ben de pek samimi buluyorum kendisini, yoksa çekilecek çile değil bazen
Kimse yokken o vardı kimse olmasa bile hiç yalnız bırakmaz kendisi sağ olsun
Dimi, o da var. İyi de olsa kötü de olsa en sadık dost
Doğru onun derdi daha çok çünkü içimizde yasanan hisler disimiza yansittigimizdan daha fazla
İçerisi dışarıdan kalabalık bazen
Ve o kalabalık içinde yalnız
O kadar çok ses var ki iç dunyamizda dışarıya yansiyamadikca içimize dert oluyor
O da mecbur sana anlatıyor haliyle dimi
Evet ne yapsın anlayani yok dinleyenide yok benden başka
Sen kahve teklifimi bi’ düşün, arada ısmarla gönlü olsun garibimin
Hiç bir şeyde gözü yok Dertli ne yapsın
Gözü olmasa da mutlu eder ufak tefek şeyler
O her şeyin en iyisine layık ama işte
O da Güler bi’ gün, biter kavgası 😊
O zaman şu an burada 4 kişi konuşuyoruz
Ben iç sesim sen iç sesin
Evet, 4 deli, ikisi gerçek ikisi mecazen deli, ama deli
Allah akıl fikir versin deli etmesin Allah korusun akilliyla zor uğraşıyoruz
Akıllıdan korkmak lazım asıl, deliler temiz
Yinede Allah aklimiza mukayyet olsun baksana ne çok şey konuşuyormuşuz kendimizle
Bunca şeyin arasında bazen de çok az konuşuyor derler 😂
Kim der
Eş dost akraba insanlar, bazen niye sustun falan der
Susmuyorsun aslında o an iç sesin konusuyor onu dnliyorsun değil mi
Tabi, belki de sohbetin en hararetli yerindeyim aslında, ama duymuyorlar seni
Duymasinlar boş ver duysalarda anlamazlar iç sesin kadar
Ve iyi ki duymuyorlar
Öyle yapıyorum, dalmışım, kalmışım deyip kendi kendime devam ediyorum 😂
İç sesinizle hiç birbirinize kızdığınız oluyor mu benim iç sesim genelde bana kızıyor
Keşke söylemeseydi de ben yapsaydım diyorum böyle durumlarda, en ağır sözleri hep o söyler
Onların sözü geçiyor genelde
Her konuda hem de
Vicdanla fikir alisverisindede bulunduklari için en cok onlar farkında her şeyin
Her fırsatta da yüzüne yüzüne vurup dinç tutuyor seni
Bazen kendine getiriyor bazen uzuyor duruma göre değişiyor bence o hiç susmayacak
Belki susar, her şey güzel olur o da mutlu Mesut kafasını dinler
Bence insan sadece üzgün olduğunda değil mutlu da olsa o konusuyor susmuyor yani söyleyecek sözü hep var onun
Sözü olsun ama mutlu olunca sözler de güzelleşiyor ister istemez
Evet onun mutlu olması iyi olması güzel şeyler söylemesi de bize bağlı bu durumda
Evet, o yüzden önce kendimizle barışmalıyız sanırım
Inşallah barışık oluruz da oda bize güzel şeyler söyler
Bınu da ancak zaman gösterecek bize
Allah bizimde iç seslerimizinde yardımcısı olsun onların iyi olması bize bağlı şu yalan dünya da bir kez bile gülmedi benim iç sesin yüzü
Bir gün gülecektir merak etme, umudunu kaybetme
Inşallah Allah yardımcımız olsun hakkımızda hayırlısı olsun
Hepimize bol şans diliyorum 😊
4 müze değil mi onları da unutma
Dördümüze de tabi, %60 sen ve seninkine
Nasıl yani anlamadım işin içine yüzde girince
Şans diliyorum, dileğimin %40ını kendim ve benimkine, kalanını sana kullanıyorum
Kendine neden daha az
Yeter bana, böylesi daha heyecanlı
Sen ve iç sesin tok gözlü demk ki bizde oyleyiz
Evet kahveden anlaşılıyor sizinkisi
Bir şeyde gözü yok benimde onun da Biz Sadece huzur istiyoruz
Umarım en kısa sürede bulursunuz, kahveniz benden olur
Allah razı olsun
Genellikle evet