Selam ♾️ Yaz ayları planladığınız gibi hayal ettiğiniz gibi geçiyor mu? yoksa beklediğinizden daha mı kötü geçiyor. Bu yıl sonuna doğru yeni planlarınız var mı.

Selam ♾️ Yaz ayları planladığınız gibi hayal ettiğiniz gibi geçiyor mu? yoksa beklediğinizden daha mı kötü geçiyor. Bu yıl sonuna doğru yeni planlarınız var mı.

Yeni planlarım yok, hayal ettiğim gibi geçiyor diyebilirim lakin inanılmaz sıcak, pişiyoruz resmen. Kafamı dinleyerek, kitap okuyarak, dış seslerden uzak keyif içinde geçiriyorum zamanımı, daha sakince, huzur içinde. İhtiyacım olan biraz kendimle kalmakmış
Hayal ettiğim gibi olmasa da, olması gerektiği gibi geçiyor.
Teşekkür ederim 🥳🥳
Rica ederim ✨🥳
Son 4 yıldır yükselişteyim. Bu yaz da yükselişim devam etti. Lakin momentumu yavaşlatan hatta durduran bazı münferit insanlar/olaylar çıktı karşıma.
Hayır pek değil
Cevap
10Cevap
Hiçbir şey planladığım gibi gitmez ki 🤣 o yüzden hep istediğimin tersini planlıyorum ki istediğim olsun diye 🤣
Bizim için Yaz ayları klasik Antalya Alanya'da yazlık var oraya gidiyoruz orada komşular var sohbet ediyoruz, zaman çabuk geçiyor güzel geçiyor.
Hiç beklemediğim gibi geçmiyor çünkü yaz aylarını hiç sevmiyorum ve bu senede çok sıcak geçiyor
Hayal ettiğim bir şey yoktu aslında bu yaz o yüzden istediğim gibi geçiyo. Tatil yapma gibi bir planım yoktu zaten.
Hayal ettiğim gibi geçmiyor. Askerdeyim vakit geçmiyor bir türlü
Yaz aylarına dair hayalim yoktu ama beklediğim gibi, bunaltıcı sıcaklarla geçiyor.
Hayal ettiğim kadar iyi değil. Yıl sonuna doğru daha güzel olacağını umuyorum 😑
Bu sene hayal ettiğim gibi değildi en azından ama normalde genel olarak evet.
Tatil planım olmadığı için her zamanki gibi geçiyor.
İnşallah 4 Ağustos itibariyle hayal ettiğim gibi olacak
Henüz değil ama yakında başlayacağım sanırım
Güzel geçer umarım 🌸
Teşekkürler 🌸
Para olmadığı için kötü geçiyor maalesef. Yaz ayları zengine güzel…
@anonim997 evet evet
Güzel bir ders çalışma programı yapmıştım yaz için ama deprem herseyi mahvetti istediğim gibi geçmiyor yani
Kış ayindan farkı yok tek fark mevsim
Cehennemden hallice😅
Daha iyisi olmuştu:))
Ben yaz aylarını veya herhangi bir ayı hayal etmem
Evet bütün gün evdeyim
Pek değil
Pek değil
nötr
Geçmiyor
Ortalama
Biraz
hayal başkayaşam başka
hayır seks eksik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?