Neden böyle bir algı var? Biyolojik olarak hepiniz aynısınız neden gösterme gereği duyuyorsunuz? Ayrıca açık olduğunuz için size bakılması sizi rahatsız etmeli bence tatmin değil ! Sonuçta size saygı duyarak hürmet ederek bakmadıkları kesin !!!
Açık giyinince ( adına iddialı da diyorlar 🙄 ) güzel olduğunuzu mu düşünüyorsunuz?
Açık giyinmekten kasıt nedir anlamadım ama ben bir kadının tadında dekolte kullanmasını zarif buluyorum. Tabi bizim ülkemizde kadınlara daha çok cinsel obje gözüyle bakıldığı için bu zerafeti görmek yerine bir et parçası gibi gören zihniyetler çoğunlukta. Poff bir de bunu medeniyetliğe vuranlar yok mu tam deliresim geliyor bir aydınlanma geliyor deliremiyorum haha
Aslında abartmadan giyinmek kadının kendisini canavar gibi bakan gözlerden korumasıdır ! Ve bu canavar gözler sadece ülkemizde yok bütün dünyada var tüm dünya en az orta doğu kadar canavar sadece batı bu işi daha süslü hale getirmiş ! Takım elbise giyen canavarlarla dolular
Ben onlara canavar değil mağara adamı diyorum. Hayatımı mağara adamlarına göre mi yaşayacağım, yani bende mağara kadını mı olayim... Sanmıyorum. Herkes kendi cehenneminde yaşasın banane kim nasıl bakar nasıl düşünürse düşünsün. Hayatımı kimsenin dar açısına göre şekillendiremem. Onlara küçük ve sapkın dünyalarında mutluluklar diliyorum 💅
Herkes kendi aleminde istediği gibi giyinir ya da giyinmez ! Ama gözümüze sokanlar ya da çoluğa çocuğa çok ama çok kötü örnek olanlar var gitsinler kendi dünyalarında istediklerini yapsınlar bize ne
Hepsini kullandım ama hiç açık giyinmedim. benim tarzım değil. Tarzı öyle olan kendisini öyle beğenen giyebilir. Bizi ilgilendiren bir durum yok. Rahat olabilirsin. Yıl 2023 saçma kıyafet konuşmak
En İyi Cevaplar