Açık giyinince ( adına iddialı da diyorlar 🙄 ) güzel olduğunuzu mu düşünüyorsunuz?

Neden böyle bir algı var? Biyolojik olarak hepiniz aynısınız neden gösterme gereği duyuyorsunuz? Ayrıca açık olduğunuz için size bakılması sizi rahatsız etmeli bence tatmin değil ! Sonuçta size saygı duyarak hürmet ederek bakmadıkları kesin !!!
Açık giyinince ( adına iddialı da diyorlar 🙄 ) güzel olduğunuzu mu düşünüyorsunuz?
Açık giyinince ( adına iddialı da diyorlar 🙄 ) güzel olduğunuzu mu düşünüyorsunuz?
Açık giyinince ( adına iddialı da diyorlar 🙄 ) güzel olduğunuzu mu düşünüyorsunuz?
Cevapla