Güzellik göreceli bir şey elbette ama sizce siz kendinize göre nasılsınız?
2 ay
Güzellik göreceli bir şey elbette ama sizce siz kendinize göre nasılsınız?
Güzel bir karakter düşünmekle kalmıyorum bunu fark ediyorum çokça da duyuyorum kendimi seviyorum zaten çirkin insanları da Allah yaratıyor güzelleri de güzelliğin getirisi pek yok yani
Aslında herkesin bir güzelliği var
Kesinlikle
🌸
Yakışıklı değilim diye düşünüyorum. Ama tipsizlik gibi değil sadece dikkat çekecek bir görüntüm yok. Bunu dert ediniyormuyum? Belki yüzde 15. Zira dert edinecek çok şey varken buna lüzum yok. Hayat kısa yaşamak güzel.
Herkes kendini güzel yakışıklı bulur
Önemli olan çevrendeki insanlardan bunu duymak ve evet hem kendimi beğeniyorum hemde çevremden çokça kez duyuyorum
Yakışlı ya da olmadığım kişiye göre değişir ki yalışlıyım demedim hiç ama karizma olduğum doğru 😊 özelikle beyaz saç sakal daha çok karizma yapıyor
Güzel kızım Nightwalk 💫
Ben kendimi “çekici” buluyorum diyebilirim, ama kusurlarımla birlikte. 😊 Aynamla barışığım, kamerayla bazen kavgalıyım diyelim 😂 Önemli olan da tam olarak şu: Kendine baktıkça, kendini sevmek için emek verdikçe güzelleşiyorsun.
Sen kendini nasıl görüyorsun, içinden dürüstçe söyle bakalım? 💖✨
Cevap
25Cevap
Degilim sanırım kızın birisi ayıya benziyorsun demişti 😓
Yuh yani o kız her kimse ciddi patavatsızlık etmiş
Öyle diyen insanlari takma zaten. Problemli oluyorlar genelde
Bir parça Hüsn-ü Suretim var ama onun sahibi ben değilim, ben sadece emanetçiyim.
Eyvallah
ah bır bunu analsanız ınsanın talihi guzel olsun ne cırkınler var neguzel kaderker yasıyolar herynden sllayın ya allah ıman znegınlıgı kader gzellıgı verecekmıs
İman zenginliği, kader güzelliği ayrı. Ben insanların kendini nasıl gördüğünü soruyorum aslında burada
Amin ablam senin de inşallah. Teşekkür ederim, anlıyorum senin dediğini de haklısın ama senin dediğin başka bir konu
Amin ablam senden de🌸
Nazar değmesin diye profil fotom bile yok sdlkfgjasdlfk
Çok güzel olduğumu düşünmüyorum ama tatlı sempatik bulan var
Kendimi fazla abartmıyorum yeterli bir tipim var
Karşıdan aldığım tepkiye göre evet yakışıklıyım
Ben dışarıdakilere göre sormamıştim. Kendinizi nasıl gördüğünüz anlamında sordum
Kendimi de öyle buluyorum hanımefendi
Evet öyle düşünüyorum çünkü çevrem öyle söylüyor
Evet hepinizden daha güzelim:)
Güzelim ya seviyorum kendimi 🐣
Düşünmüyorum, öyleyim.
eh işte giderim var 😅😅
Sadece canayakın biriyim
Standartlar içindeyim
Vasatın altı 😅😅
ortalama durumdayım
Yok ben güzel olduğumu düşünmüyorum
Giderim var ama nereye meçhul
Yakışıklı olduğumu düşünüyorum
Vasatım.
Sonradan güzel olmak nasıl oluyor estetikle mi
Anladım
Hayır değilim
Bence iyiyim
Pek değil
Düşünmüyorum
Düşünüyorum
Evet
Evet
Yok hayır
Hayır
Öyleyim.
evet
İş görürüm
Düşünmüyorum
Yorum yap bakalım
mükemmelim
Ortalama diyebilirim
Tabiki 😎
Maymuna benziyorum kız
Kendini bu şekilde tanımlama ve böyle görme bence
Maalesef öyle görüyorum
Sana bişey söyliyim mi? Sen kendini nasıl görür ve hissedersen insanlar da öyle görür. Sen kendine güzel bak, insanlar da seni güzel görür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?