Kendinizi objektif olarak hangi "Değerli Metal" olarak tanımlarsınız? Neden?

Ukalalık gibi olmasın ama ben kendimi "Altın" olarak tanımlardım. Kendime güveniyorum, bilgi, birikim, donanım, ilişki yönetimi ve diğer her her konuda.

Sizlerin de kendinizi nasıl tanımlayacağınızı sebebi ile merak ediyorum!

Kendinizi objektif olarak hangi Değerli Metal olarak tanımlarsınız? Neden?
Demir
Bronz
Gümüş
Altın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendinizi objektif olarak hangi "Değerli Metal" olarak tanımlarsınız? Neden?
Cevapla