Fiziksel değişim benim için hakaret gibi bir şey. Beni olduğum gibi beğenmesini beklerim. Ama o an ki söyleyiş tarzı, veya beklentiye göre deĝişebilir.
Ayrıca karakteristik olarak beğenmediği bir yönüm varsa, elimden geldiğince törpülerim. Kimse dört dörtlük değil sonuçta. Tabi ben bu kadar fedakarlık yapıyorsam ondan da aynı performansı beklerim.
Hayır beni ben olduğum için sevsin. Onun kafasında olmasını istediğim bir kişi olduğum icin değil. Sevdiğim için inat yönümü törpülemeye çalışırım ama daha fazlası olmaz çünkü benden eser kalmaz kimya bozulur.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Günaydın ✨ ben sevdiğim insan için kendimi değiştirmezdim. çünkü beni seven kadın beni olduğum gibi sevmelidir hatalarım ve kusurlarım ile birlikte. bu yüzden de ben de aynı şekilde sevdiğim kadını değiştirmeye çalışmazdım onu olduğu gibi kabul eder olduğu gibi severdim. yani dış görünüş ya da hayat tarzı yaşam tarzı bunlara hiç bir şekilde karışmazdım
Küçükken öyle bir hata yapmıştım şu an aklım başım yerimde ve asla böyle bir şey yapmam beni seven böyle sevsin ve ben kendimi seviyorsam bu bana yeter biri için başka biri olamam beni böyle beğenmiyorsa da gidebilir ne kadar seviyorsam da beğenmiyorsa beni bu halde bende içime atarım ona karşı sevgimi kısaca biri için kendiniz değiştirip sonsuza kadar mutsuz da yaşayabilirsiniz değiştirmeyin derim ben o hatayı yaptım 2,3 yil hiç mutlu olmadım biri icin değiştirmek sevsen de asla iyi bir şey değil. Değişmeni istiyorsa seni sevmiyor demektir seven biri her halinle seni sever 🙃
Eskiden cok seyi degistirdim hayatimda sevdigim kadin icin. Simdi yaparmisin diye sorarsan, yas ilerledikce insan tecrübe kazaniyor. Asla degistirmem. Karsindaki seni her huyunla sevmesi gerekiyor. Sevmiyorsada onun sorunu. :)
Ben yapmıştım. Aşiret çocuğuydu ve aşırı kıskanç baskıcı bi insandı açık giyme diyordu onun yanında giymiyordum ama o olmayınca giyiyordum bir yere gitme diyordu gizlice gidiyordum sonra öğrendi baya kavga ettik ve canım gibi dediği her şeyi yapmaya başladım. Giyme dediği hiçbir şeyi giymiyordum evden çıkma dediği zaman çıkmıyordum hatta kısa saç seviyor diye saçımı kestiriyordum🤦🏻♀️ sonra ayrıldık kurtuldum tabi ama psikolojik olarak çok zarar verdi kısaca yapmayın kendiniz olun.
Neil patrick harris değilmi o çok tatlı biri hemcimsimle evli ve mutlu maalesef bu mutluluk haram turkiyedeki abazalar yüzünden soruya gelirsek eğer hatalı bir kusurum varsa değişmeye çalışırım ama anormal takıntılı ortada yanlış bir durum yokken asla