Bazen öyle bir an geliyor ki kırgınlık sadece bir insandan geliyor ama ömürr boyu kalbimin enerjisi düşüyo kalp yorgunluğu nasıl geçer?
Kalbim üşüyo nasıl ısıtabilirim?
Kalbim üşüyo nasıl ısıtabilirim?
geçmiş olsun. Duygusal olarak yorgun hissediyorsanız, duygularınızı ifade etmek önemlidir. Bir arkadaşınızla konuşmak, günlüğe yazmak veya terapi almaktan yararlanmak duygusal yükü hafifletebilir. Sevdiğiniz hobiler ve ilgi alanlarına zaman ayırarak stresten uzaklaşabilir ve kalp yorgunluğunu azaltabilirsiniz. Eğer kalp yorgunluğu hissi sürekli devam ediyor ve günlük yaşamınızı olumsuz etkiliyorsa, bir sağlık uzmanına danışmak önemlidir. Daha ciddi bir ruhsal veya psikolojik durumun olup olmadığını anlamak ve gerekirse profesyonel destek almak sağlığınız açısından önemlidir.
Manevi yönden senin yanında duracak ona sırtını yaslayabileceğin biri ile anca geçer.
O biraz uzak şimdi teşekkürler
ibadet ile
İbadet ettiğinde fayda oluyo tabi ama insan bazen sınavına dayanamayabiliyor
Cevap
7Cevap
Benimde geçmiyor aklımda geldikçe üzüldüğüm şeylere var
Bu kullanıcı adını neden seçtiniz?
Nick lazımdı kafamı kaldırdım baktım yukarda açık olunası mavilik ne yapam yazdım gitti 🙃
Bu nicki eski sevgilim kullaniyordu burada , burayı benden görmüştü beni stalkamak için girerdi ve bu nicki kullanırdı.. seni ne zaman görsem kendimi kotu hissederim tüm yorumlarını okurum Bu 3
. denk gelişim sana ve hep bir yanım acaba o mu diye düşünüyor.
Sen Fatma diyenmisin
Ay valla ben kimsenin eski sevgilisi değilim edebimle millete takılıyom sevgililiğe de şimdiye kadar karşıydım
Ayrıca bir sevgilim olursa birgün onunla sağlıklı iletişim kurmak isterim onu takip etmek yerine onla milleti tanır onla sohbet ederim ya da kullanırsa kullansın der geçerim sonuçt o ben onunla yaşadığım sürece değerlidir hapis değil
Sana yazamıyorum.
Yazma diye kapalı ya knk zaten
Benimde kapalı tamam neyse
Beden yorgunluğu geçer ama Gönül yorgunluğu geçmez.
Babalar kızlarının saçını sevmeli😔
Teşekkür ederim.
Bunun cevabıni ben de bulabilmiş değilim maalesef
Tek başına geçmez ne zaman ki kalbin bi kalple birleşti o zaman yorgunluğunu paylaşacaksın yükünü hafifleteceksin...
Kalbini ısıtacak olan insanlar değil seni senden daha iyi tanıyan ve seven Rabbindir. Eğer insanların sevgisine aldanırsan kalp kırıklıkların hiç bitmez..
Beklentiye girmeyi bırakamıyorum ailemin sevgisini bir kez olsun gerçekten anlaşıldığını inandırabildiğimi hissetmek istiyorum
Hissedersem sanırım o duygunun yoğunluğundan sevinemem okadar yoruldum yani
Rabbime sığındığımda faydasını görüyorum ama insan bazen çok yoruluyo kaldıramam sanıyo
Pisliklere atarak
Bulursan banada söyle 🤣
Güzel hedefler ve hayaller kurarak.
Dünya için çok küçük bir istek için ömrümü duygulardan uzak sahte şeylere mi vereyim ben beni anlamasını benide evladı olarak eşit davranmasını istiyorum bunun için onu silip hayata bakıyorum ama yetmiyor
Evet bir baba bir kızın saçlarını sevmeli ama benim saçlarım acıyo
Çünkü sevilmeyi ve acıyo
Sevilmeyince.
😔😔😔😔😔😔
Zaten oluyorum ama bazen...
zaman
Biraz zor geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?