Kararsız insanlara öfke duyuyor musunuz?

Alanya’da yazlık var genelde yaz aylarında alanya’da kalıyoruz, hatta özel eğitim ve rehabilitasyon merkezi buldum burada da haftada bir gün iki saat fizik tedavi alıyorum, Ankara’da da alıyorum, aynı zamanda yılda bir kez özel eğitim rapor yenileme oluyor rehberlik araştırma merkezi üzerinden, babam tutmuş eeee çok sıcak Haziran Temmuz Ağustos aylarında, Mart ayında geliriz Haziran’da döneriz Eylül de gelir Kasım’da döneriz diyor, bende sinir krizi geçirdim bu iş çocuk oyuncağı değil ki dedim, gitmediğim zaman telafi eğitimi yazılıyor ama yani kalıyorsan ya Alanya’da kal ya Ankara’ya git.

#AnkαraAslαni

27 Temmuz, 2023 Perşembe 18.54

Evet duyuyorum
Hayır duymuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Mümkünse cevaplarınız detay kısmını okuyarak yazılmış olsun, teşekkür ederim.
Kararsız insanlara öfke duyuyor musunuz?
Cevapla