Yoksa kötü görünmemek için soru sormaktan çekinir misiniz?

Yoksa kötü görünmemek için soru sormaktan çekinir misiniz?

Yani karşımda ki kişiye göre değişir tabi ki de samimi olmadığım bir insana gidip her şeyi soramam sorulacak konular vardır sorulmayacak konular vardır ama karşımda ki kişi arkadaşımsa ve samimiysek beni yanlış anlamıyorsa evet o zaman bir konu hakkında merak ettiğim bir şey olursa çekinmeden sorarım ya da derdimi anlatırdım nasıl olsa beni yargılamayacağını bilirdim ve gerçekten de arkadaş olarak dinleyeceğini bilirdim beni..
O sohbetin ortamına ve beni ne kadar ilgilendirdiğine bağlı. Zerre alakadar etmeyen bir konuysa dikkat bile etmem
Teşekkür ederim 😊
Muhatabıma göre değişkenlik gösterir. Karşımda anlatmaktan rahatsız olmayan birini görürsem sorarım. Ki, böyle insan azdır.
Teşekkürler.🌺
Cevap
24Cevap
Anlamadığım bir durum varsa sorarım niye çekineyim ki. Bilmek zorunda değiliz her şeyi neticede..
Anlamadığım bir şey varsa rahatlıkla sorarım bunun için çekilecek bir şey yok.
Anlamadıysam sorarım, benim için bunda çekinecek bir şey yok.
Anlamadığım konuları sormam
Dahil edilmediğim konuları hiç sormam
Muhatabımın sinsi ve kibirli oluşuna göre değişir duruşum, soruşum.
Aşırı rahatım çünkü insanlar üstten bakmaktan çok hoşlanır. Üstte olduğu için bana bilgiyi beleşten aktaran birisi beni rahatsız etmez.
Asla çekinmem anlamadıktan sonra saatlerce dinleyip acı çekmektense tekrar tekrar sorup anlayıp öyle dinlemeyi tercih ederim
Kesinlikle rahatım. Bilmiyor, anlamamış isem öğrenmek, anlamak için fazlasıyla sorular sorarım hatta.
Kimi akıl oyunlari yapiyo karşı tarafın anlamasını da bekliyo bende öyleyim mesela ama sorarım anlamadıysam
Sorarım ya da anlamadıysam o konu hakkında yorum yapmam bana sorarlarsa da anlamadım konuyu derim anlatırlarsa ne ala anlatmazlarsa kendileri bilir.
Bu konuda çekingen bir insan değilim. Özellikle sohbetin başını kaçırdıysam sorarım
Konu beni ilgilendirmiyorsa sormam. Amaaan banane der geçerim.
İlgilendiriyorsa didiklerim tabi.
Sorumu kimsenin yanlış anlamayacağı şekilde sorarım elbette rahat bir şekilde
Ben soruyorum genelde, anlamış gibi yapmak huyum değildir
Anlamadıysam sorarim ya yoksa nasi dahil olayim sohbete ve çekinmem de
Ben çok meraklı bir insanım söz konusu bilgi ise eteklerine yapışırım da yine o bilgiyi alırım
Anlamadığım soru olunca sırıtıyorum onlar anlıyo
Soru sormayı severim ama münazara, toplantı vs. gibi şeyler olduğunda.
Degisir.
sohbette kac kisi var, lnlar konuya nekadar hakim ya da benim detayli bilmemi nekadar istiyor vede sohbetteki o kisilerle muhabbetim ne düzeydi.
ama bilmedigim seye cacik olmayacaksin!
Çok soru sorar bunaltırım :D
Eğer soruyu soranla çok samimiyetim varsa çok rahat sorarım ama yoksa soramam.
Valla ben yüz kere düşünürüm, biçerim, tartarım, hesaplarım ve nihayetinde sormam😀😀😀😀😀
genelde çekinmem sorarım eğer anlamadıysam bişey çünkü diğer türlü yabancı kalıyor insan konuya
çekinirim ya.. maalesef
Ortama ve kişilere bağlı
Hayir değilim. Anlamaz isem sorarim
Çok rahatım hemde neden çekineyim ki
özgüvenim tamdır çekinmem sorarım
anlamadığım soruları insanlara sormuyorum artık
Anlamadığım şeyi sorarım
Anlamadım demek zor geliyor
Rahatımdır. Aptal değilim. Sorarım
Anlamadığım şeyi sorarım
Sorarım, o da anlaşılır konuşsaydı 🤣
Önce konuşulanları dinlerim sohpete öyle katılırım
Genelde anlatan oluyorum
Yok çekinmem direk sorarım.
Hunharca arsızca sorarım hem de 🤪
Rahatım MPT76
Sorarim
Aynen
Sorarım
Açıkça anlamadım diyorum
Esnek
Olabildiğince doğal olurum.
Bilmediğim bir konu hakkında genelde yorum yapmam
Rahatım
Rahat değilim
Sorarim valla umrumda değil ne düşündük leri
Evet
Sorarım elbette
Evet..
Ortamina gore.
Konuyu anlamak açısından önemliyse sorarım
Sorarimmm
Evet ya olurum
Sorarım
Rahatım
hayir sorarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?