Güncellemeler
+1 yıl
Çok sıkılıyorum pc oyuncusuydum 12 yıldır onu da bıraktım bomboş kaldım gerçek hayat çok mu sıkıcı ne ya ya da ben bilmiyorum kim öğretir kım uğraşır ki gerçi. Tek istediğim evden çıkıp sevdiğim biriyle oturmak kardeş gibi beraber vakit geçirmek ama yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
bende aynı 21 yaşına giricem evi bırak odamdan çıkmıyorum mecbur kalmadıkça pc oyunlarını bırakmak istiyorumda çok boş vaktim olduğundan canım sıkıla sıkıla gene pc ye giriyorum vakir geçsin diye
Yani arştırmacı biri değilim boş oturmak daha iyi geliyo. Ve pcyi de 12 yıl zaten çok diye bıraktım yoksa körlüğe kadar yolu var sen de bırak bence ben bıktım oyunlardan zevkli gelmiyor harika ötesi pahalı oyunlar varsa bile oynamak istemiyorum ben kotamı doldurdum göz diye bişi kalmıck yoksa sen se bırk bnce
oynamaktan gözlerimden acı avı yaşlar geliyor artık bırakmam lazım da işte o boş vakti doldurabilsem girmeyecem zaten zevk vermiyor oyunlar artık
O zor iste evden kaçtığında seninle yatmayan hiç nir erkek olmaz
Kaçmak nerden çıktı
Ben kaçmak anladım kusuruma bakma
Çevren olmadığı için sanal arkadaş bulacaksın buda çok iyi olmayabilir
Evet sanaldan buldum kötü olmuştu yakın istiyorum
Bu konuda dışarı çıkman lazım
Dışarı çıkıp napcaz peki 2. Adım olarak
Sosyaleşicek ortam yaratıcaksın kendine arkadaş edineceksin gerisi gelir
boş ver Denizli de fazla gidecek yer yok zaten merkezde falan 🫣
İnan aynisinin tipkisini yaşıyorum ve biktim
Kaç yasındasın ya , ben niye kız olmama rağmen bunu yasıyom benm yalnız kalmamamgerek güzelim , sadcee keşfedilmedim karakterim de sessiz.
22 yaşım bende sessiz kendi halimdeyim yalniz kalmak sonuçta twrcih meselesinde olabilir ayrıca evden çıkmasak zaten çevre arkadaş falan edinemezsin bu senin çirkin olduğun anlamına gelmiyorki
Bir iki kişi var onlardam da ilgimi alamıyorum onlar da sesiz sesiz insanın arkdsları da sessiz. Yoksunluk çekiyorm ya kız olarak beğenilmek ihtiyacm var benim de
Ya derdin beğenilmek değilde dışarı çıkmak olsun çünkü gittikçe kötüleşiyor ve artık hiç cikamazsin
Biri beni tarif etmis
Neden kız olmamıza rağmen yalnızız çok garip geliyo bana
Tum arkadaslarim sirtimdan vurdu hic arkadasim yok sevgilim sadece cinsellik bekliyo ailem yobaz evde kardesime bakiyorum hareketsiz yasam disari yok sabah aksam temizlik cehennem hayati kiz olamnin kaderi bu maalesef
Her gün kombin yapıp gezip içen kızlar var ya :( hem de çirkin allhm dyaanamıyorm para yanlış ellerde
Hoc sorma
Nerde yaşıyorsun ki
Denizli
Sen bensin ya valla.. Bende senin gibiyim İstanbul'da olsaydın takılabilirdik bu şekilde anca sanaldan arkadaş olabiliriz 😅
Sen yemek yapmayı felan bılıyon dur ya
Hayıır bilmiyorum 😅😅
Yazabilirsin arkadaş olabiliriz
Okula kadar sabret :)
Konuşmak istermisin?
Sen varya sen tam bensin
Sen bensin
Neden kız olmamıza rağmen yalnızız erkekleri anlarım da garip geliyo bana
Yalaka olmadığımız için