Etrafım egoist ve aşağılık kompleksi insanlarla dolu eleştirilerden nasıl etkilenmem?

Etrafım o kadar cahil vizyonsuz insanlar ile dolu ki , anneannemin evindeyim dayılarım hepsi memur sanki tek okumuş, tek vizyonlu dünyanın en zeki insanları onlar gibiymiş gibi davranıyorlar. Sürekli sınavı geç kazanmamdan vuruyorlar , sürekli vasıfsız bölümleri bana önerip bak şu bu sınavlara gir erken atanırsın niye o kadar sene okuyupta yaşlı yaşında hala bile ünüversite okuyacaksın diyorlar. Ya 30 + yaşında ki insanlar artık benim yaşıma gelmişsin bir işe gir çalış diyorlar. Yahu ben daha 20 yaşındayım güzel bölümde okuyorum. Sırf sınavı geç kazandım diye beni hala bile canımsın olarak görüyorlar. Niye bana yolun sonuna gelmişim gibi davranıyorlar? Cidden insanlar niye bu kadar cahil? Ya tek saf , iyi niyetli , insanları kırmaktan korkan , egoist olmayan bir tek ben miyim? Benim onları küçümsem gereken yerde beni küçümsüyorlar bu normal mi? 😓

Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle küçük dayım kendi eşi aöl sınavlarına giriyor sınav zamanlarında canım yeğenim, güzel yeğenim sana zahmet benim sınavları halletsene falan diyor. Ya benim kaybettiğim nokta tam olarak burası onların beni kırdığı gibi kıramıyorum o hayır kelimesini kullanamıyorum. Bende s*lk gibi tüm işlerini hallediyorum 🙂
Etrafım egoist ve aşağılık kompleksi insanlarla dolu eleştirilerden nasıl etkilenmem?
Cevapla